bgb
 
 
 
 
 

В ННІ природничих та аграрних наук Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відбувся науково-практичний семінар «Робота природоохоронця: стереотипи і практика». На запрошення кафедри біології, екології та агротехнологій знаний український природоохоронець Петро Тєстов прочитав лекцію та провів майстер-класи і тренінги для студентів 2-4 курсів та магістрів спеціальностей «Біологія» та «Екологія», викладачів, співробітників НПП «Холодний Яр».

Використовуючи власний багаторічний досвід, Петро Тєстов розповів про роботу в громадських екологічних організаціях, ситуацію в природоохоронній справі в Україні та країнах ЄС, сучасні європейські природоохоронні практики та можливості працевлаштування в сфері охорони довкілля.

На практичних заняттях учасники семінару набули навичок використання сервісів супутникового моніторингу в сфері охорони природи: пошуку пожеж, рубок та місць незаконних оранок.

Перевірити, як це працює в реальних умовах, студенти і природоохоронці змогли під час виїзного тренінгу в НПП «Холодний Яр».

— Учасники семінару обстежували луки в долині річки Тясмин та виявляли порушення екологічного законодавства щодо прибережних захисних смуг; оглядали лісові ділянки та вчилися розрізняти дерева, які підлягають (чи не підлягають) санітарній рубці; з’ясовували роль мертвої деревини в лісових екосистемах; визначали оселища Смарагдової мережі; використовували векторні і растрові карти в мобільних додатках, — зазначив проректор з наукової та інноваційної діяльності, еколог Олександр Спрягайло.

Нові знання і практичні навички, можливість застосувати їх в умовах, близьких до реальної професійної діяльності (і на додачу козацький куліш від НПП «Холодний Яр») – це те, що зробило науково-практичний семінар неординарною та значущою подією для всіх його учасників.

ННІ природничих та аграрних наук


 
Ми використовуємо cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід на нашому сайті. Файли cookie дозволяють нам аналізувати трафік та покращувати наш контент.