bgb
 
 
 
 
 

У навчально-науковому інституті педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва відбувся триденний Міжнародний семінар-тренінг «Виховання характеру у дітей. Конфліктологія». Ініціатори проведення заходу — викладачі кафедри дошкільної освіти, зокрема, її завідувач Інна Ніколаєску. Участь у семінарі-тренінue взяли студенти , викладачі Черкаського національного університету, психологи та спортивні тренери.

Спікерами семінару-тренінгу стали з Техасу — Бред і Тенья Белл. Нині пан Бред займає посаду Регіонального директора і відповідає за функціонування чотирьох шкільних кампусів, а також за зростання кількості шкіл у західному Техасі. Пані Тенья має ступінь бакалавра в галузі дошкільної та шкільної освіти, ступінь магістра в галузі адміністративної роботи школи. Вона є дипломованим директором дитсадків та шкіл, дипломованим суперінтендантом дитсадків та загальноосвітніх шкіл, викладачем читання та англійської мови як іноземної.

Під час семінару спікери поділилися власним досвідом роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку, розповіли про особливості роботи з проблемними дітьми різного віку в США. Вони розглянули програму, за якою вчителі Техасу працюють із дітьми для формування моральних якостей особистості. Крім цього, гості продемонстрували практичні вправи для запобігання конфліктним ситуаціям між вихователем/вчителем і батьками/дітьми.

Перший день семінару-тренінгу пройшов під темою «Виховання характеру у дітей. Конфліктологія». Тенья Белл поділилася досвідом виховання дітей у США, окреслила періоди розвитку людини від народження до 18 років, звернула увагу на формування поведінки у дітей та академічний ріст і розвиток характеру згідно Тривіуму. Вона також розповіла про роботу з дітьми, які мають труднощі в навчанні (затримка розумового розвитку, порушення сенсорної інтеграції, синдром дефіциту уваги / синдром дефіциту уваги з гіперактивністю, дислексія, аутизм).

Другий день тренінгу передбачав усвідомлення студентами та викладачами таких основних загальнолюдських цінностей, як чесність, надійність, повага, відповідальність, сміливість, турбота, справедливість та надія. Відтак, усі учасники тренінгу вступали в дискусії стосовно трактувань понять, обговорювали важливість формування моральних якостей у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку та за допомогою практичних порад вчилися формувати у дітей розуміння моральних якостей.

Окрім цього, було розглянуто основні правила комунікації вихователя/вчителя з батьками/проблемними дітьми та продемонстровано вправи для прояву найкращих якостей вихованця. Викладачі й студенти самостійно розробляли вправи для формування у дітей моральних якостей, наводили приклади найяскравіших проявів моральних якостей у відомих людей Черкаської області.

Під час заключного дня семінару-тренінгу учасники ознайомились із програмою «A Hope-Full Year», що застосовується педагогами у формуванні моральних якостей студентів штату Техас. Слухачі семінару-тренінгу отримали низку корисних порад щодо встановлення правил (границь, рамок) для дитини. Крім цього, всі бажаючі мали змогу поставити запитання спікерам стосовно освітньої системи, соціальної підтримки дітей-сиріт, організації освітнього процесу в США.

Усі учасники отримали сертифікати міжнародного зразка про проходження 12-годинного семінару-тренінгу «Виховання характеру в дітей. Конфліктологія».

Викладачі інституту висловлюють сподівання на подальшу співпрацю та втілення здобутого досвіду на практиці.


ННІ педагогінчої освіти, соціальної роботи та мистецтва


 
Ми використовуємо cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід на нашому сайті. Файли cookie дозволяють нам аналізувати трафік та покращувати наш контент.