ОПИС
Цілі розвитку можна реалізувати лише за умови міцного глобального партнерства та співпраці. Офіційна допомога на розвиток залишалася стабільною, але нижчою за цільовий показник у 147 мільярдів доларів США у 2017 році. У той час як гуманітарні кризи, спричинені конфліктом або стихійними лихами, продовжують вимагати більше фінансових ресурсів і допомоги. Багатьом країнам також потрібна офіційна допомога розвитку для стимулювання зростання та торгівлі.
Світ як ніколи взаємопов’язаний. Покращення доступу до технологій і знань є важливим способом обміну ідеями та сприяння інноваціям. Координація політики допомоги країнам, що розвиваються, в управлінні їхнім боргом, а також сприяння інвестиціям для найменш розвинених є життєво важливими для сталого зростання та розвитку.
Цілі спрямовані на посилення співпраці Північ-Південь і Південь-Південь шляхом підтримки національних планів досягнення всіх цілей. Сприяння міжнародній торгівлі та допомога країнам, що розвиваються, у збільшенні експорту є частиною досягнення універсальної, заснованої на правилах і справедливої системи торгівлі, яка є справедливою та відкритою та приносить користь усім.
Цільові завдання ООН
Фінанси
- Посилити мобілізацію внутрішніх ресурсів, у тому числі шляхом міжнародної підтримки країн, що розвиваються, для покращення внутрішньої спроможності збору податків та інших доходів.
- Розвинені країни мають повністю виконати свої зобов’язання щодо надання офіційної допомоги розвитку, включаючи зобов’язання багатьох розвинених країн досягти цільового показника 0,7 відсотка ОПР/ВНД для країн, що розвиваються, та 0,15–0,20 відсотка ОПР/ВНД для найменш розвинених країн. рекомендовано розглянути можливість встановлення цілі щодо надання принаймні 0,20 відсотка ОПР/ВНД найменш розвинутим країнам.
- Мобілізація додаткових фінансових ресурсів для країн, що розвиваються, з багатьох джерел.
- Допомога країнам, що розвиваються, у досягненні довгострокової прийнятності боргу за допомогою скоординованої політики, спрямованої на сприяння борговому фінансуванню, списанню боргу та реструктуризації боргу, у відповідних випадках, і розв'язанню питання зовнішньої заборгованості бідних країн із великим боргом для зменшення боргового тиску.
- Прийняття та впровадження режимів заохочення інвестицій для найменш розвинених країн.
Технології
- Покращувати регіональне та міжнародне співробітництво Північ-Південь, Південь-Південь і тристороннє регіональне та міжнародне співробітництво та доступ до науки, технологій та інновацій, а також покращувати обмін знаннями на взаємоузгоджених умовах, у тому числі шляхом покращення координації між чинними механізмами, зокрема на рівні Організації
- Об’єднаних Націй, та через глобальний механізм сприяння технологіям.
- Сприяти розвитку, передачі, розповсюдженню та поширенню екологічно чистих технологій у країни, що розвиваються, на сприятливих умовах, у тому числі на пільгових та преференційних умовах, за взаємною згодою.
- Повністю ввести в дію технологічний банк і механізм нарощування науково-технічного та інноваційного потенціалу для найменш розвинених країн і розширити використання передових технологій, зокрема інформаційно-комунікаційних технологій.
Розвиток потенціалу
- Посилення міжнародної підтримки впровадження ефективного та цілеспрямованого розвитку потенціалу в країнах, що розвиваються, для підтримки національних планів реалізації всіх цілей сталого розвитку, в тому числі через Північ-Південь, Південь-Південь і тристоронню співпрацю.
Торгівля
- Сприяти універсальній, заснованій на правилах, відкритій, недискримінаційній і справедливій багатосторонній торговій системі в рамках Світової організації торгівлі, в тому числі шляхом завершення переговорів відповідно до її Порядку денного розвитку в Досі
- Значно збільшити експорт країн, що розвиваються, зокрема з метою подвоєння частки найменш розвинених країн у світовому експорті.
- Своєчасно реалізувати безмитний і неквотований доступ до ринку на тривалій основі для всіх найменш розвинених країн відповідно до рішень Світової організації торгівлі, в тому числі шляхом забезпечення того, щоб преференційні правила походження, які застосовуються до імпорту з найменш розвинених країн, були прозорими та простими, сприяти полегшенню доступу до ринку.
Системні проблеми
- Політика та інституційна узгодженість
- Підвищити глобальну макроекономічну стабільність, у тому числі шляхом координації та узгодженості політики.
- Підвищення узгодженості політики для сталого розвитку.
- Поважати політичний простір і лідерство кожної країни для встановлення та впровадження політики викорінення бідності та сталого розвитку.
- Партнерство з багатьма зацікавленими сторонами
- Поглибити глобальне партнерство для сталого розвитку, доповнене партнерствами з багатьма зацікавленими сторонами, які мобілізують і обмінюються знаннями, досвідом, технологіями та фінансовими ресурсами для підтримки досягнення цілей сталого розвитку в усіх країнах, зокрема в країнах, що розвиваються.
- Заохочувати та просувати ефективні державні, державно-приватні партнерства та партнерства громадянського суспільства, спираючись на досвід і стратегії ресурсного партнерства.
- Дані, моніторинг і звітність
- Посилити підтримку розвитку потенціалу країн, що розвиваються, у тому числі найменш розвинених країн і малих острівних держав, що розвиваються, щоб значно збільшити доступність високоякісних, своєчасних і надійних даних, дезагрегованих за доходом, статтю, віком, расою, етнічною приналежністю, міграційними статусами, інвалідність, географічне розташування та інші характеристики, що мають значення в національному контексті.
- До 2030 року спиратися на чинні ініціативи для розробки вимірювань прогресу в галузі сталого розвитку, які доповнюють валовий внутрішній продукт, і підтримувати розбудову статистичного потенціалу в країнах, що розвиваються.
ДОКУМЕНТИ
текст