Викладачі кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького взяли участь в онлайн-семінарі від Українського інституту медіа та комунікації.
Серія онлайн-семінарів для викладачів журналістики проходить у межах проєкту «Академія викладачів журналістики» за підтримки Deutsche Welle Akademie.
Модератор зустрічі Ігор Розкладай, експерт із медійного права, заступник директора Центру демократії та верховенства права, розповів про алгоритми роботи соцмереж: чому ми опиняємося в "банах".
— Сучасні виклики у сфері медіа особливо мотивують викладачів, які готують майбутніх фахівців журналістики та PR, простежувати ці зміни та навчати студентів працювати в нових умовах, — наголосила завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко. — Тому онлайн-семінар важливий насамперед у практичному аспекті, адже експерт-медійник проаналізував низку кейсів про історії блокування патріотичних постів відомих блогерів та політиків у соціальних мережах.
Сьогодні особливо актуальним є питання зміни підходу Meta до модерації контенту у воєнний час. Адже є численні випадки, коли публікації користувачів платформ Meta правди про війну блокують через порушення політики платформи, охоплення падають. Існує багато прикладів блокування правдивого контенту. Водночас з-поміж причин блокування контенту українських користувачів Ігор Розкладай назвав: незнання базових правил спільноти, помилки штучного інтелекту та порушення стандартів мережі.
Окремо розглянули питання мови ворожнечі в соціальних мережах, яка є неприйнятним контентом для Meta.
— Найкращий варіант, якщо ви хочете, щоб ваш пост про війну не був "забанений", — порадив Ігор Розкладай, — називати росіян росіянами. А якщо все ж сталося непорозуміння, у модераторів з’явилися до вас питання, обов’язково оскаржуйте такі дії. Інакше алгоритми платформи думатимуть, що все роблять правильно.
https://cdu.edu.ua/news/vykladachi-zhurnalistyky-cherkaskoho-natsionalnoho-vyvchaly-novi-alhorytmy-roboty-sotsmerezh.html#sigProIdf116db631c
Кафедра журналістики, реклами та PR-технологій