У навчально-науковому інституті педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відбулися ІІІ Всеукраїнські педагогічні читання, присвячені 100-річчю з дня народження Василя Сухомлинського.

Читання організовані кафедрою педагогіки вищої школи та освітнього менеджменту з ініціативи директора інституту Тимофія Десятова. Цього року дослідників із різних регіонів України об'єднала актуальна проблема підготовки фахівців в умовах імплементації концептуальних засад розвитку педагогічної освіти в Україні.

На пленарному засіданні особливу зацікавленість учасників викликали доповіді доктора педагогічних наук, професора Євгена Лодатка «Проблеми кадрового забезпечення фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи», доктора психологічних наук, доцента Інни Кукуленко-Лук’янець «Вплив гендерної ідентичності на професійну реалізацію жінки-педагога», кандидата психологічних наук, доцента Наталії Шавровської «Здатність до антиципації — професійно значима характеристика викладача», аспіранта кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту Лесі Хлипавки «Навчальний курс «Громадянська освіта» завдання та можливості», магістранти кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту Дарини Мохаммад «Види інформаційного булінгу, як форми психологічного насильства в середовищі закладу освіти».

До роботи ІІІ Всеукраїнських педагогічних читань долучилися понад 150 учасників із 12 регіонів України: Києва, Кривого Рогу, Кропивницького, Одеси, Харкова, Херсона, Запоріжжя та інших.

Із кожним роком підвищується якісний склад очних і заочних учасників педагогічних читань. Серед учасників ІІІ Всеукраїнських педагогічних читань — 23 доктори наук, 52 – кандидати наук, 8 керівників закладів освіти. П’ятдесят аспірантів і магістрантів оприлюднили результати своїх досліджень у ході роботи наукового заходу. Доповіді учасників читань опубліковані у виданні «Підготовка фахівців в умовах імплементації концептуальних засад розвитку педагогічної освіти в Україні».

На переконання учасників наукового зібрання, втілення ідей нової української школи можливе лише тоді, коли в ній працюватимуть вчителі, які віддають своє серце дітям.

 

ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва