bgb
 
 
 
 
 

Переможців студентського конкурсу номінували на кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

Переможців студентського конкурсу номінували на кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Протягом квітня/травня майбутні медійники були залучені до виготовлення конкурсних робіт на тему прав людини, що покликані сприяти популяризації цієї проблеми в медіапросторі. Конкурс «Медіапростір крізь призму праволюдяності» є спільним проєктом кафедри й Академії з прав людини для викладачів та викладачок журналістики, колективною ініціативою Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, Центру прав людини ZMINA та проєкту ПРООН «Права людини для України», що впроваджують за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії. Захід проведено також у партнерстві з відділом інформації та зв’язків із громадськістю університету, Черкаським обласним осередком НСЖУ, газетою «Черкаський край», Черкаським регіональним суспільно-політичним інтернет-виданням «Прочерк», Інформаційним агентством «Вичерпно».

— Студенти та студентки нашої кафедри вже втретє долучаються до участі у цьому конкурсному проєкті з прав людини, — зазначила завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко. — Це шанс для студентів бути почутими професійними журналістами, а для викладачів — можливість сприяти якісним змінам у журналістській / медійній освіті та стимулювати розвиток медіадіяльності згідно з цінностями прав людини.

Церемонія нагородження пройшла за участі стейкхолдерів та членів журі конкурсу. Привітати та вручити дипломи й подарунки переможцям, а також сертифікати учасникам студентського конкурсу журналістських робіт завітали головний редактор газети «Черкаський край», голова обласного осередку НСЖУ Тетяна Калиновська та відповідальний редактор інтернет-видання «Прочерк» Назарій Вівчарик.

На конкурс подали роботи 26 учасників  у 5 номінаціях: «Гендерна рівність», «Інклюзія в дії», «Ні мові ворожнечі!», «Свобода не має меж» та «У фокусі». Роботи  представлені у вигляді текстових і відео-, фотоматеріалів.

Журі конкурсу вибрало таких переможців:

Номінація «Гендерна рівність»: 

Олександра Лісогор, студентка 1М курсу. Есей «Переходь на темну сторону: прихована підтримка автор_к_ами матеріалів сексистів_ок»;

Юлія Капуш, студентка 2-ВБ курсу: Фото «Я не дівчина, не рокер, я — ЛЮДИНА».

Номінація «Свобода слова не має меж»:

Олександра Лемех, студентка 2-ВБ курсу. Фото «Слово — твоя найкраща зброя».

Номінація «Інклюзія в дії»:

Колектив Дитячої телестудіі «UNIKKO». Відеосюжет: «Так, я можу! Інклюзивний спорт у Черкасах | Молодіжне інформаційне агентство»

Номінація «У фокусі»

Анастасія Щетініна, студентка 1-ВБ курсу. Есей «Діти й окупація»;

Єлизавета Сюмаченко, студентка 1-ВБ курсу. Відео «Хейт як прояв кібербулінгу в соціальних мережах»

Переможці конкурсу поділилися враженнями.

Юлія Капуш:

— Змалку мені доводилося стикатися із цілою низкою життєвих несправедливостей. Були навіть випадки, коли надавала людям допомогу, хоча б моральну. Як тільки випала нагода взяти участь у конкурсі, без вагань зареєструвалася, бо вже давно мала ідеї, висунути які бракувало сміливості. Захист прав — це про те, що в душі, а душа моя відмовляється розуміти сприйняття людини виключно за зовнішністю. Важливо не тільки заявити про проблему, а й почати діяти! Не замовчувати, не замикатися, заявити усьому світові: «Так, я інший!»

Єлизавета Сюмаченко:

— Конкурс став чудовою можливістю продемонструвати свої журналістські вміння та навички у створенні відеоролику на тему «Хейт як прояв кібербулінгу в соціальних мережах». Я переконана, що чимало людей стикаються з проблемою хейту, тому необхідно знати, як правильно реагувати на нього та до кого необхідно звертатися, аби себе захистити. Перемога надає мені мотивації не зупинятися на досягнутому та ще брати участь у подібних конкурсах.

Людмила Солодка, викладач кафедри журналістики, реклами та PR-технологій

Фото : Андрій Найда, студент 1-ВБ курсу