bgb
 
 
 
 
 

У межах проєкту Erasmus+ DESTIN відбулася практична апробація одного з модулів онлайн-курсу із медіаграмотності — воркшопу «Медіавакцина».

Його реалізували студенти кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького.

Серед організаторів були: Артем Новіков, Володимир Баранник, Влад Ващенко, Віталій Яремчук та кураторка, працівниця Молодіжного ресурсного центру, на базі якого проводилися тренінги, — Діана Олійник.

«Чим менше знаєш, тим легше тобою керувати» — під таким гаслом проводили заходи, відвідавши які можна було дізнатися більше про фейки, їх походження, інструменти фактчекінгу та верифікації даних, навчитися усвідомлювати спроби маніпуляції над собою тощо.

Тренінг був корисним усім охочим: і тим, хто не бажає «стати маріонеткою у чужій грі», і тим, хто хоче пов'язати своє професійне майбутнє з медіасферою. 

За словами одного з організаторів Артема Новікова, медіаграмотність — дуже важлива тема:

— Без медіаграмотності наші погляди та думки формуються не на основі критичного мислення та перевірки інформації, а часто через емоції і яскраві образи, якими так зловживають ЗМІ, — пояснив майбутній журналіст на своїй сторінці у фейсбуці.

На думку студента, кафедра журналістики, реклами та PR-технологій «озброїла» їх усіма необхідними знаннями та уміннями:

— Якісне навчання викладачів кафедри дало нам зелене світло втілювати свій потенціал під час стажування, — подякував Артем і продовжив: — дякую кожному, хто став учасником проєкту. 4 години, які ми провели на воркшопах, уже демонструють той факт, що в Україні потенціал для створення активного та свідомого громадського суспільства безперечно є.

Як відбувалися тренінги проєкту «Медіавакцина», пропонуємо переглянути у відеоролику:

Пресслужба Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького