Налаштування доступності

bgb
 
 
 
 

«Воркшоп: Крок до кар’єри у сфері реклами» для учасників гуртка «Юні кореспонденти» при ЦДЮТ провели студенти-рекламники 4 курсу Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

Захід відбувся в межах дисципліни «Тимбілдинг та управління проєктами» під керівництвом доцентки кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Людмили Солодкої.

Студентка 4-ПР курсу Юлія Шиш розповіла гуртківцям про переваги та особливості професії рекламника, у чому полягає різниця між журналістами та рекламниками. Також на прикладі досвіду студента-піарника Дениса Малюка та випускника Артема Новікова ознайомила з можливостями, які мають студенти кафедри журналістики, реклами та PR-технологій завдяки міжнародній програмі «Еразмус+». «Юніки» ознайомилися з творчими роботами студентів: це плакати, афіші, рекламні відеоролики, банери — і були приємно вражені.

Вероніка Закрасняна провела для школярів кілька інтерактивів. Під час вправи «Прорекламуй цікавий предмет» «юніки» обирали різні речі, які підготували студенти. Завдання учасників гри — прорекламувати каблучку, іграшкового ведмедика, пазли, ручку. Учням вдалося створити цікаві та яскраві історії. Справжнє захоплення викликала гра «Відгадай логотип», де діти відгадували, якому бренду відповідає певний логотип. Найцікавішою була вправа «Відкриття піцерії «Маргарита», під час якої «юніки» поділилися на команди та створювали журналістський матеріал і рекламне повідомлення.

Своїми враженнями поділився учень 8 класу Черкаської спеціалізованої школи 27 I-III ст. ім. М. К. Путейка, вихованець гуртка «Юні кореспонденти» Кирило Никитюк:

— Це було дуже круто, мені сподобалось все. Я багато нового дізнався, а саме: як рекламувати товари, на що звертати увагу у відеороликах. Особливо вдячний за цікаві факти про навчання, які розповідали студенти.

Надія Чередник, яка керує роботою гуртка «Юні кореспонденти», зауважила, що такий захід насправді дуже корисний для учнів як середньої, так і старшої школи:

— Це можливість визначитись із вибором майбутньої професії. Мені сподобалось, що спікери поділилися своїм досвідом, розповіли, де вони працюють. У них справді добре вийшло налагодити контакт із дітьми, відбувся справжній «метч». Мені дуже приємно було спостерігати, як діти відповідають, сподобалися їхні емоції, посмішки.

Педагогічне кредо педагогині — допомогти кожному вихованцю знайти свій шлях у житті.

Підсумували захід обміном враження від почутого. Кожен отримав цікавий досвід: діти корисну інформацію та невеличкі подарунки від організаторів, а студенти практику в організації заходів.

 

Аліна Костенко, студентка 4-ПР курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій