bgb
 
 
 
 
 

Свої перші медіамандри першокурсники-журналісти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, які навчаються за спеціалізацією «Видавничий бізнес» та «Медіаменеджмент», розпочали з відвідин «Музею виборчого трешу».

Організатори ініціативи з прозорості та підзвітності політиків — Рух «Чесно» та Суспільне мовлення. Про те, чим підкупляють виборців, політичну рекламу та чорний піар розповіла студентам продюсеркаЧеркаської філії Суспільного Олена Баніна. Вона, зокрема, зауважила, що значна частина експонатів залишилась у запасниках, бо речі дублювалися, але Суспільне вдячне всім, хто долучився до проєкту.

— Серед експонатів я побачив агітаційні листи, парфуми, музичні диски, продукти харчування, аптечки, речі домашнього вжитку, газети з чорним піаром, що роздавали електорату на підтримку того чи того кандидата. А також негативно сприйнятий виборцями секонд-хенд і навіть дитячий майданчик, який після програних виборів був демонтований на день святого Миколая кандидатом, який програв вибори, — ділиться враженнями від побаченого студент 1-ВБ курсу Андрій Найда.

На важливості таких акцій наголосила викладач кафедри видавничої справи, кандидат наук із соціальних комунікацій Людмила Солодка:

— Критичне сприйняття інформації сьогодні не примха, а вимога часу. Експозиція музею вражає, настільки цинізм політиків іноді зашкалює, коли потрібно отримати голоси виборців. І це питання актуальне особливо сьогодні, коли стартували нові виборчі перегони. А майбутнім фахівцям у сфері і видавничого бізнесу, і медіакомунікацій просто необхідно бути медіаграмотними.

У межах навчальної екскурсії Олена Баніна також познайомила майбутніх колег із специфікою роботи радійників та особливостями запису телепрограм у студії Суспільного.

 

ННІ української філології та соціальних комунікацій