bgb
 
 
 
 
 

Першокурсників спеціальностей «Журналістика» і «Реклама та PR у медіагалузі» Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького посвятили в «Акуленята пера й рекламного бізнесу». Традиційне для кафедри журналістики, реклами та PR технологій свято відбулося 14 листопада. Захід приурочили до Міжнародного дня студента.

З вітальним словом виступила Тетяна Бондаренко, завідувач кафедри журналістики, реклами та PR-технологій:

— Щороку в переддень свята студентства ми офіційно приймаємо до своєї великої медійної родини «маленьких» першачків, посвячуючи їх у професію. Для нас це важливо, адже ми готуємо не лише медійників, а й людей зі сформованими корпоративними цінностями; фахівців, які уміють підтримувати один одного. Крім того, ми вітаємо всіх студентів нашого ННІ. Бажаємо студентам відчути прекрасну тональність такого особливого періоду в їхньому житті, як навчання в університеті.

До привітання з посвятою та Днем студента долучилися перший проректор Василь Мойсієнко та директор ННІ української філології та соціальних комунікацій Ігор Погрібний.

Дійство розпочалося з представлення групами своїх відеовізиток. Посвята в акули медійного бізнесу пройшла у вигляді квесту, який підготували для першачків журналісти-магістранти. Першокурсники разом зі своїм ментором виконували завдання, вказані в листах, які ще треба було відшукати. Відтак, зокрема, «молодих акул» перевіряли на готовність шукати й опрацьовувати інформацію.

Наприкінці дійства викладачі кафедри привітали першокурсників та подарували їм солодкий подарунок — торт, стилізований під океан, у якому плаває акула.

— Я як куратор групи першокурсників надзвичайно рада тому, що мої діти вже офіційно «студенти-суперагенти». Ця посвята відбулась у таємничій атмосфері й зоставила по собі гарний настрій. Хочу побажати нашим студентам удачі, натхнення, всіх гараздів. Хай роки навчання, купа завдань та журналістських матеріалів, що вони ще створять, залишать у їхній пам'яті лише позитив, — зазначила Ольга Федоренко, куратор 1-Ж курсу.

Враженнями від свята поділилася студентка 1-Ж курсу Олена Каплій:

— Ми нарешті стали справжніми акулами медійного бізнесу! Магістранти, що організовували захід, зробили все, аби це свято ми запам'ятали на все життя. Найбільше, звісно, мені сподобався торт з акулою. Ми тепер студенти, це велика відповідальність, але я точно знаю, що попереду багато цікавого.

Тетяна Завгородня, студентка-рекламниця IV курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій