Навіть у складних умовах війни  учасники проєкту Erasmus+ KA2 «Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови на шляху України до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції / MultiEd» продовжують рухатися до поставлених цілей.

Наприкінці 2022 року, зокрема, пройшов апробацію розроблений у межах проєкту електронний курс для вчителів українських закладів середньої та вищої освіти «Методологія CLIL». 29 учителів із різних куточків України скористалися можливістю пройти дистанційне навчання із 7 листопада 2022 року до 16 грудня 2022 року та опанували базові поняття й прийоми навчання за методологією CLIL, щоб надалі активно застосовувати їх у своїй педагогічній діяльності. ЧНУ делегував на навчання 6 учасників, які вже мають досвід роботи у ЗЗСО, а отже, здатні критично оцінити переваги новітньої методики та порівняти її з методиками, традиційними для українського освітнього простору.

Пілотування курсу здійснювалося на платформі «Moodle» Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, де було розміщено всі навчальні матеріали та інструкції до їх виконання. По завершенню електронного курсу його учасники отримали сертифікати про підвищення кваліфікації в обсязі 30 годин (1 кредит). Однак головним здобутком для вчителів є отримані знання про одну з провідних європейських методик навчання – CLIL – та навички її застосування у своїй практичній діяльності.

Бажаємо учасникам електронного курсу плідно реалізовувати отримані знання та навички, а також запрошуємо нових учасників до проходження електронного курсу «Методологія CLIL», цього разу на платформі Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.