Першокурсники психологічного факультету вчилися презентувати себе англійською мовою.  

— Навчання на першому курсі університету для багатьох студентів — не лише занурення у світ нових дисциплін та опанування новими знаннями, — розповідає завідувачка кафедри іноземних мов Ірина Куліш. — Це ще й нова соціальна складова їхнього життя. Дехто зі студентів формує, дехто вдосконалює власні соціально-психологічні навички, без яких жодний працедавець не бачить своїх майбутніх працівників. Для допомоги студентам навчальний процес організується з залученням командних форм роботи, підготовки та презентацій групових проєктів. Так, 13 та 15 грудня студенти І курсу психологічного факультету представляли створені своїми групами проєкти. Їх об’єднує тема «WearePsychologists-to-be» у межах вивчення дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування для психологічних спеціальностей».

За словами Ірини Миколаївни, під час підготовки у майбутніх психологів була можливість використати опановані знання, паралельно залучаючи навички критичного мислення та креативного підходу до вирішення питань своєї професійної діяльності. Вони вперше для себе спробували застосувати уміння працювати в групі та організаційні здібності, уміння розподіляти завдання й дотримуватися термінів їхнього виконання. Крім, власне, викладача дисципліни, Наталії Орлової, на презентацію студенти запросили своїх кураторів Тетяну Богдан та Світлану Манжару, секретаря психологічного факультету Олесю Криштейн, а також заступника декана факультету з навчально-методичної роботи Любов Драголу. Запрошені були приємно вражені якістю підготовки та ентузіазмом студентів. Тетяна Вікторівна, як куратор груп 1-А та 1-М, зауважила, що студенти виявили зацікавленість предметом та обізнаність у тематиці проєкту. За її спостереженням, відповіді були позитивно емоційно забарвленими, а група працювала злагоджено. Схоже, студенти отримували задоволення від власних відповідей та відповідей одногрупників. Світлана Олегівна зізналася, що з задоволенням слухала не лише підготовлену студентами презентацію, але й творчі відступи від запланованого тексту та жартівливі переходи між репліками. На її думку, молодь показала добрий рівень володіння англійською мовою. Вразив і надихнув її творчий підхід до виконання завдання. Приємно було спостерігати групову роботу, чіткий розподіл черговості виступів.

Самі ж студенти зізналися, що попри складнощі під час підготовки проєктів, які виникали через неоднорідний рівень володіння англійською в групах, перші кроки у командній роботі й брак досвіду, вони отримали задоволення під час формування і представлення презентації. Неочікувано для них спільна робота над проєктом здружила їх, надала цікавий досвід. Аналізуючи свої виступи, психологи-першокурсники зрозуміли, що варто приділяти більше уваги англійській мові, зокрема фаховій, бо впевнилися у її значенні в сучасних реаліях.

Кафедра іноземних мов