bgb
 
 
 
 
 

Сесія у розпалі, нервова система студентів – на межі зриву, а викладачі продовжують незворушно гнути свою лінію, вимагаючи від них якісних знань і виконання навчальних програм.

Ми вирішили допомогти студентам Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, тому поспілкувалися з різними викладачами на тему сесії. Науковці дали рекомендації щодо відмінного складання їхніх дисциплін, розповіли, що їх дратує у студентах, а що, навпаки, дуже подобається. Щоб отримати цінні знання, які безперечно допоможуть пройти випробування під назвою «сесія» без нервів і перескладань, отримати шматочок позитиву у вигляді щирих побажань від викладачів, — читайте матеріали нової рубрики ЧНУ «Готуємося до сесії: як отримати відмінно».

Свої «секрети» розкриває викладач ННІ інформаційних та освітніх технологій, кандидат фізико-математичних наук, доцент Анатолій Виноградов.

Науковець не вважає себе суворим, адже загалом ставиться до студентів дуже приязно, намагається бути якомога привітнішим, доброзичливим. Анатолій Григорович викладає такі дисципліни, як: «Фізика атома», «Фізика ядра та елементарних частинок», «Астрономія», а також — «Медична та біологічна фізика».

Рекомендації, як скласти на «відмінно» в Анатолія Виноградова:

1. Пам'ятати, що оцінка студента формується протягом семестру.

«На момент іспиту викладач вже має певне припущення (близько 70%) стосовно того, яку оцінку отримає студент. Хоча, звичайно, остаточний результат визначається безпосередньо на іспиті»

2. Відвідувати практичні заняття та спілкуватися з викладачем.

«Якщо викладач бачить студента та його роботу на парі, то таким чином запам'ятовує його, а це позитивно впливає на результати іспиту»

3. Ставити запитання.

«Добре, коли студент відвідує пари, і викладач може перевірити його знання, поставивши запитання. А ще краще — коли їх може поставити студент. Чим більше, тим краще»

Обережно! Викладача дратує нерозуміння студента, навіщо навчатися.

«Я вважаю, якщо студент вже вступив до закладу освіти, то, мабуть, має навчатися. Не заради отримання диплома, а щоб стати фахівцем. Я намагаюся вплинути на студента, який навчається для «галочки»: пояснюю, що отримання знань важливіше, ніж формальні оцінки»

Побажання студентам від викладача:

«Я бажаю, щоб здійснювалися всі ваші мрії, які ви пов'язуєте з ЧНУ. Щоб отримали тільки позитивні емоції від перебування в університеті. А ми, викладачі, зі свого боку, докладемо всіх зусиль, щоб студентське життя пройшло для вас максимально ефективно та з користю».