bgb
 
 
 
 
 

Науково-педагогічні працівники кафедри дошкільної та спеціальної освіти Юлія Соловей та Вікторія Бондар Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького долучилися до тренінгової програми для освітян, мета якої зміцнення життєстійкості та покращення психічного здоров’я дітей.

Проєкт реалізується Всеукраїнською благодійною організацією Український фонд «Благополуччя дітей» у партнерстві з Дитячим Фондом Німеччини ChildFund Deutschland за фінансування Bundesministerium für wirtschaftliche Zusammenarbeit und Entwicklung.

Педагогині 11-13 жовтня взяли участь у першій частині тренінгу «Зміцнення життєстійкості та покращення психічного здоров’я дітей 4–6 (7) років засобами методики «Цілющий ліс: зрощуємо життєстійкість та почуття безпеки».

Основним завданням проєкту є впровадження в Україні методики «Цілющий ліс», яка була описана ізраїльськими психологами Мулі Лахадом та Роненом Бергером та спрямована на допомогу дітям, які переживають або пережили стресові ситуації, спричинені збройними конфліктами та іншими викликами, а також впровадження адаптованої методики для психопрофілактичної роботи з дітьми 4-6(7) років.

Тренінг, проходив на базі Комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» та був спрямований на розвиток компетенцій педагогів у сфері психічного здоров’я дітей. Спікерами заходу були Олена Рясна, заступник директора з навчально-виховної роботи Черкаської ЗОШ І-ІІІ ст. № 8 Черкаської міської ради та Олеся Демиденко, вчителька початкових класів Черкаської ЗОШ І-ІІІ ст. № 8 Черкаської міської ради.

Актуальність тренінгової програми «Зміцнення життєстійкості та покращення психічного здоров’я дітей 4–6 (7) років засобами методики «Цілющий ліс: зрощуємо життєстійкість та почуття безпеки» є надзвичайно великою, зважаючи на сучасні виклики, з якими зіштовхуються діти в умовах соціально-політичної нестабільності та збройних конфліктів. Підвищення життєстійкості та збереження психічного здоров’я дітей дошкільного віку є пріоритетним завданням для педагогів, оскільки саме в цьому віці формуються основи емоційної стабільності та здатності до подолання стресових ситуацій. Крім того, такі тренінги знайомлять освітян з можливостями інтеграції сучасних методик психоемоційної підтримки дітей у дошкільної освіти, створюючи можливості для підвищення рівня психолого-педагогічного супроводу дітей з метою формування у них відчуття безпеки та здатності адаптуватися до складних життєвих обставин.

Кафедри дошкільної та спеціальної освіти