bgb
 
 
 
 
 

Активісти буккросинг-клубу «Freebook» Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького побували на тренінгу з маркетингу в соціальних мережах (SMM)у партнерів клубу — газети «Нова Доба». Майбутніх видавців та книгоманів, студентів 2 та 3-Р курсу, знайомила зі специфікою ведення корпоративних пабліків за допомогою SMM-інструментарію кореспондент газети, креативний редактор сайту, блогер Анна Сакун.

 

Зустріч пройшла у форматі круглого столу в прес-центрі видання.

– Метою тренінгового засідання було розробити стратегії просування в соціальних мережах ідеї  клубу — популяризації культури читання серед черкасців за допомогою буккросингу, — зауважила керівник клубу Людмила Солодка. — Цей тренінг особливий, оскільки Аня, ще навчаючись на спеціальності «Видавнича справа та редагування» була одним із ініціаторів першого осередку з буккросингу  в Черкаському національному  і найпершої інтерактивної полички, з якої все й починалося.

Під час жвавої дискусії вдалося вибудувати орієнтовний план висвітлення діяльності клубу та залучення додаткової аудиторії на сторінках в соціальних мережах.

– Ідея навертати людей до читання через буккросинг цікава й сучасна. Але, щоб вона була успішно реалізована, має бути маркетинговий план дій, знання сучасного СММ-інструментарію та правил поведінки в соціальних мережах. — підкреслила Анна Сакун, — Під час спілкування нам вдалося виявити сильні та слабкі сторони ведення сторінок клубу, а також сформулювати рекомендації щодо удосконалення цієї ділянки роботи буккросерів.

 

View the embedded image gallery online at:
https://cdu.edu.ua/news/nova-doba-solodka.html#sigProId2e8cc8a5df

 

 

Буккросинг-клубу «Freebook» ЧНУ ім. Б. Хмельницького

Фото: Вікторії Дзеціни, 2-Р