У межах міжнародної співпраці із закладами освіти на кафедрі дошкільної та спеціальної освіти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відбулася зустріч у форматі україно-грузинського телемосту творчих діалогів.

«Навчаючи-вчимося: успішні інклюзивні практики» — так називається телеміст, проведений у тандемі з педагогами-практиками України та Грузії.

 Із вітальним словом до учасників заходу звернулися Тимофій Десятов, директор навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва та Інна Ніколаєску, завідувачка кафедри дошкільної та спеціальної освіти. Вони подякували українським та грузинським колегам за готовність до співпраці в розрізі актуальних проблем дошкільної та спеціальної освіти.

Учасниками телемосту були педагоги-практики, здобувачі вищої освіти, викладачі кафедри дошкільної та спеціальної освіти ЧНУ. Учасники обмінялися думками щодо ролі та впливу інновацій у закладах дошкільної освіти, обговорили актуальні питання щодо інклюзивного навчання дітей дошкільного віку та ролі асистента вихователя в закладах освіти, поділилися власним досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та представили практичні напрацювання у своїй роботі в закладах дошкільної освіти.

Спікерами заходу було представлено власний досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами за низкою напрямів:

 «Міофункціональна корекція в роботі логопеда» — Світлана Графова, міофункціональний логопед (Тбілісі, Грузія); «Проведення логопедичних занять із дошкільниками в дитячому садку сімейного типу в умовах інклюзії» — Ольга Краснова, логопед (Тбілісі, Грузія); «Практичні аспекти діяльності асистента вихователя в групі з інклюзивним навчанням» — Людмила Довганюк, асистент вихователя дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу 54 «Метелик»  Черкаської міської ради (Черкаси, Україна); «Інноваційне використання кольорових олівців у роботі з дітьми, які мають тяжкі порушення мовлення» — Анна Мішіна, вчитель-дефектолог (Черкаси, Україна); «Запуск мовлення за допомогою ритмічних вправ» — Олеся Демиденко, вчитель початкових класів, логопед (Черкаси, Україна) та іншими.

— Щиро дякуємо за співпрацю та можливість обмінятися кращими практиками у сфері дошкільної та спеціальної освіти. Дружній діалог та пошук дотиків співпраці між кафедрою дошкільної та спеціальної освіти й закладами освіти України та Грузії стане підґрунтям для спільної реалізації інноваційних проєктів в майбутньому, — зазначив Тимофій Десятов.

ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва