bgb
 
 
 
 
 

Науковці ННІ іноземних мов Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького продовжують розширювати власні професійні горизонти навіть в умовах воєнного часу.

Так, наприкінці 2022 року в межах міжнародного проєкту Erasmus+ KA2 “Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration / MultiEd” (“Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови як шлях до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції України / MiltiEd”) доцентка кафедри англійської філології та методики навчання англійської мови Юлія Шуба, завідувачка кафедри німецької філології, доцентка Леся Овсієнко та викладачка кафедри англійської філології та методики навчання англійської мови Віталіна Білецька здійснили двотижневий візит до Німеччини. Стажування проходило на базі Гейдельберзького педагогічного університету. Про те, який досвід здобули під час закордонного візиту та які інноваційні ідеї запозичили у німецьких колег, вони охоче розповіли на міжкафедральному семінарі «CLIL у дії: досвід викладання у Німеччині», що відбувся 20 січня 2023 року.

Викладачка Віталіна Білецька із захопленням розповіла про те, як гостинно приймали наш освітній десант у Німеччині. Віталіна Станіславівна також окреслила засадничі принципи організації освітнього процесу в Гейдельберзькому педагогічному університеті та зосередила увагу колег на тому, що левову частку всіх активностей, до яких залучені майбутні вчителі у Німеччині, займає формування та відточування педагогічної майстерності студентів під час викладання в учнівських класах.

Доцентка Юлія Шуба присвятила свій виступ фізично активному навчанню в університеті. Юлія Володимирівна зазначила, що рух — невід’ємна частина освітнього процесу в Гейдельберзькому педагогічному університеті. Оскільки викладачі ННІ іноземних мов також за «здорове» навчання, німецькі ідеї стануть кожному в нагоді.

Доцентка Леся Овсієнко  у своєму виступі порушила дуже важливу для сучасного вчителя проблему інклюзивної освіти. Леся Олександрівна розповіла про основні напрями роботи німецького інклюзивного освітнього центру та про способи налагодження освітньої «безбар’єрності» для людей з особливими потребами.

Кожна з доповідей завершувалась жвавими дискусіями, про те, що можна запозичити для підготовки наших фахівців, а що вже давно впроваджено й приносить свої результати.

Кафедра англійської філології та методики навчання англійської мови