bgb
 
 
 
 
 

Першокурсники ОП «Видавничий бізнес, редагування та медіадизайн» Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького з навчальною метою відвідали Поліграфічний центр «306» — потужний супермаркет поліграфії, сувенірів, широкоформатного друку та зовнішньої реклами.

Екскурсію організувала доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Людмила Солодка в межах дисципліни «Основи поліграфії». Під час екскурсії студентів детально ознайомили з роботою усіх відділів, студенти зсередини побачили етапи виготовлення поліграфічної продукції від обговорення макету і до готового виробу.

Компанія працює понад 15 років та має достатні потужності для надання широкого спектра поліграфічних послуг.

У першому залі приймаються та обробляються замовлення клієнтів. Це можуть бути чашки з оригінальним дизайном, візитівки, банери, стенди, наліпки, папки, меню для ресторанів тощо. Усе це друкується на папері преміум-класу, дизайнерському картоні чи інших матеріалах.

Приємною була зустріч з випускницею Мариною Швець, яка опановувала професію видавця в ЧНУ і тепер працює в поліграфічному центрі дизайнеркою.

У наступному приміщенні учасникам екскурсії продемонстрували обладнання для автоматичного вирізання наліпок. Також познайомили з процесом виготовлення дисконтних карт. Для цього потрібен прорезинений папір, на який наноситься зображення, який потім запікається в печі зі спеціальною плівкою та вирізається. Майбутні видавці поповнили свої професійні словники новими поліграфічними термінами: офсетний, цифровий друк, УФ-друк, широкоформатний друк, бігування, ламінування тощо.

Першокурсникам розповіли про конгрев, цікаво було спостерігати за роботою пресу для тиснення, який використовує фольгу різних кольорів для створення ефектних відбитків. Продемонстрували також, як за допомогою спеціального пристрою блокноти «садять» на пружину.

Студенти побачили, який на вигляд термоклей для поліграфії, дізналися від практиків, що проклеювання корінців книг хоч і економічно вигідний, проте не надійний спосіб скріплення, тому варто використовувати прошивання.

Особлива увага на підприємстві приділяється співпраці між фахівцями, які працюють на різних етапах виготовлення поліграфічної продукції. Злагоджена комунікація між дизайнером, друкарем та різчиком гарантує високу якість продукції.

— Екскурсія до Поліграфічного центру «306» дала цінну можливість на власні очі побачити всі тонкощі видавничої справи. Це був неймовірно насичений та пізнавальний досвід, який надихнув мене на подальше вивчення професії, — поділилася студентка 1-ВБ курсу Анастасія Мельник.

Студенти отримали прекрасні враження від спілкування з керівництвом підприємства та фахівцями, екскурсія була неймовірно змістовною, майбутніх видавців отримали багато корисної практичної інформації а також приємні подарунки від Поліграфічного центру «306».

Автор: Діана Покутня, Анастасія Мельник, Анастасія Мартенко, Вікторія Чумак, студентки 1-ВБ курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій.
Фото: Анастасія Капля, студентка 1-Ж курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій.