bgb
 
 
 
 
 

Низку актуальних питань, що стосуються системи вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, були обговорені на науково-практичному семінарі для студентів магістратури психологічного факультету Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

Захід був організований доценткою кафедри іноземних мов Наталією Орловою і проведений магістранткою з менеджменту персоналу з кваліфікацією Королівського інституту персоналу та розвитку (Chartered Institute of Personnel and Development), аспіранткою другого курсу дослідницької групи The Human Resources, Work and Employment в CBL UWE, викладачкою кафедри бізнесу та менеджменту Університету Західної Англії у місті Бристоль (University of the West of England, Bristol) Марією Орловою.

Окремий час був відведений для аналізу аспектів, пов’язаних з підготовкою і написанням кваліфікаційної роботи. Починаючи з загальних положень щодо обсягів роботи і критеріїв оцінювання, учасники семінару відкривали для себе особливості академізму британської системи. Неочікуваною інформацією, як зізналися студенти, стали питання, пов’язані з нюансами схвалення тематики робіт університетськими комітетами з етики. Студенти були вражені обсягом і змістовим наповненням документів, необхідних для проведення досліджень, особливо тих, до яких як учасники залучені діти й вразливі категорії дорослих. Доповідачка зупинилась на деталях структурних особливостей магістерської роботи, серед яких виявилися розділи, що не входять до складу кваліфікаційних робіт магістрів вітчизняних університетів, як-то критичні роздуми і огляд процесу й результатів власного навчання. Доповідь викликала неабиякий інтерес у слухачів. Попри необхідність у перекладі та деяких роз’ясненнях, під час періоду, відведеного на запитання, які студенти пробували формулювали англійською, доповідачка була вражена рівнем розуміння поданої інформації.

У процесі обговорення учасники зізналися, що для них стали несподіванкою згадані у презентації види підтримки студентів магістратури. Крім супроводу під час написання кваліфікаційної роботи, студенти отримують підтримку усього підрозділу, всі співробітники якого мають політику відкритих дверей і спілкуються зі студентами неформально, обговорюючи будь-які занепокоєння, проблемні моменти або просто приділяючи час на каву. В університеті широко розповсюджена практика студентських радників, консультацій і допомоги бібліотекарів. Крім того, зважаючи на приналежність магістрантів до психологічного факультету, не дивною стала зацікавленість групами психологічної підтримки і сприяння покращенню психічного здоров’я студентів магістратури. Учасники висловили сподівання на продовження зустрічей у будь-якому форматі, щоб більш детально обговорити етичні проблеми проведення наукових досліджень. Адже ця тема зайняла перше місце під час дискусії.

Психологічний факультет


 
Ми використовуємо cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід на нашому сайті. Файли cookie дозволяють нам аналізувати трафік та покращувати наш контент.