bgb
 
 
 
 
 

Кафедра початкової освіти на базі Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького організувала та провела науково-методичний семінар «Організація співпраці учасників освітнього процесу для забезпечення психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами» за участі провідних комунальних установ та закладів освіти міста й області.

З вітальним словом до учасників  семінару  звернуся директор ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва, професор Тимофій Десятов. Він наголосив на доцільності проведення таких практичних зустрічей з фахівцями різних установ, загальноосвітніх і спеціальних закладів освіти  з метою організації співпраці учасників освітнього процесу в навчанні дітей з особливими освітніми потребами.

В. о. завідувача кафедри початкової освіти, професорка Тетяна Зорочкіна подякувала учасникам за увагу до теми заходу   та   за можливість викладачам і студентами кафедри початкової освіти  переймати досвід від фахівців.  Адже   кафедра здійснює підготовку асистентів вчителів,  а цього року розпочала підготовку  майбутніх логопедів та фахівців зі спеціальної освіти.

Із установами і закладами освіти, з якими ще не були укладені договори, кафедра  початкової освіти ініціювала укладання Договору про співпрацю з Черкаським національним університетом імені Богдана Хмельницького.

У ході заходу заслухали та обговорили доповіді з актуальних питань. Старша викладачка кафедри початкової освіти, кандидатка педагогічних наук Інна Литвин  розповіла про партнерську взаємодію як основу ефективного упровадження інклюзивного навчання у закладах освіти області.

Особливості роботи інклюзивно-ресурсного центру на сучасному етапі розвитку окреслила директорка комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр з відділенням денного перебування дітей з особливими освітніми потребами» Чорнобаївської селищної ради Черкаської області Алла Гуназа.

Практичний психолог  Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 Ірина Щур наголосила на важливості формування толерантного ставлення до осіб з особливими потребами в інклюзивному освітньому середовищі.

Як відбувається реалізація прав дітей з особливими потребами щодо здобуття якісної освіти, поінформувала заступник директора комунального закладу «Черкаська спеціальна школа Черкаської обласної ради» Ірина Гордієнко.

Друга частина заходу передбачала презентацію практичних кейсів, обмін думками і реалізацію спільних проєктів.

Вікторія Донець, психолог комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Степанківської сільської ради, розповіла про реалізацію  принципів рівних прав та можливостей для осіб з особливими потребами на базі Степанківської територіальної громади.

Світлана Воротило, директорка комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Городищенської міської ради Черкаської області, окреслила напрямки співпраці ІРЦ із закладами освіти щодо організації інклюзивного навчання (з досвіду роботи ІРЦ).

З особливостями командної роботи в інклюзивних класах познайомила Галина Титаренко, директорка Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 імені І.Ф.Момота Черкаської міської ради Черкаської області  та Олена Гейван-Лобова, директорка комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Чигиринської міської ради Черкаської області.

Анфіса Гринцова, фахівець комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Чигиринської міської ради Черкаської області, розповіла про логопедичний масаж як один із ефективних напрямків корекційно-розвиткової роботи.

Олена Литвин, фахівець  комунальної установи «Канівський інклюзивно- ресурсний центр Канівської міської ради Черкаської області продемонструвала  використання асистивних технологій у роботі з дітьми з особливими потребами (з досвіду роботи ІРЦ).

Кафедра початкової освіти


 
Ми використовуємо cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід на нашому сайті. Файли cookie дозволяють нам аналізувати трафік та покращувати наш контент.