Налаштування доступності

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ: (067) 83 09 612, (063) 80 32 971, (0472) 31 72 82

 
11.12
2025

Представники ЧНУ взяли участь у Регіональному форумі з захисту прав людини

Ректор Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Олександр Черевко, викладачка кафедри дошкільної освіти, депутатка Черкаської міської ради Валерія Шинкарьова, завідувач кафедри філософії, соціальних та політичних наук Богдан Калініченко, а також студенти університету долучилися до Регіонального форуму «Громада як відправна точка захисту прав людини в Україні», що відбувся в Черкасах.

Детальніше...
11.12
2025

Науковиця ЧНУ взяла участь в освітньому саміті

Доцентка кафедри менеджменту і державної служби Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Анжела Гриліцька взяла участь у Саміті ГО «Прогресильні», який зібрав навколо себе науковців, освітян, управлінців та всіх, хто творить нову культуру науки й інновацій в Україні.

Детальніше...
11.12
2025

Підбиваємо підсумки: цифрова екосистема університету

Традиційно Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького підбиває підсумки року.

Детальніше...
11.12
2025

Інженерні команди ЧНУ відзначилися на хакатоні з автоматизації харчових процесів

Цьогоріч Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького представив на хакатоні чотири команди студентів спеціальностей G7 та 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка». Їхні розробки стали гідним прикладом інженерного мислення та творчого підходу до вирішення реальних виробничих завдань харчової індустрії.

Детальніше...
11.12
2025

Для майбутніх вчителів-словесників Черкаського національного провели STEM-день

У межах вивчення дисципліни «Методика навчання української мови в ЗЗСО» студенти 3 курсу спеціальності А4 Середня освіта «Українська мова і література», «Українська мова, література, англійська мова» Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відвідали Навчально-тренінговий центр STEМ-освіти КНЗ «ЧОІПОПП Черкаської обласної ради».

Детальніше...
10.12
2025

ЧНУ був представлений на форумі «Розвиток громадянського суспільства в умовах війни»

Ректор Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Олександр Черевко взяв участь у масштабному форумі «Розвиток громадянського суспільства в Черкаській області в умовах війни: перспективи та виклики», організованому командами «МХП» та благодійного фонду «МХП-Громаді».

Детальніше...
10.12
2025

Підбиваємо підсумки: якість освіти

Традиційно Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького  підбиває підсумки року.

Детальніше...
10.12
2025

Майбутні вчителі-логопеди ЧНУ практикувалися на базі закладу дошкільної освіти

Для майбутніх учителів-логопедів кафедри початкової і спеціальної освіти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького було проведено змістовний та практикоорієнтований воркшоп «Практичний кейс у діяльності сучасного логопеда» на базі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №54 «Метелик» Черкаської міської ради.

Детальніше...
10.12
2025

Кращою спортсменкою листопада на Черкащині визначили Тетяну Довгаль

Випускниця Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького боксерка Тетяна Довгаль стала найкращою спортсменкою листопада-2025. Про це повідомляють на сайті Черкаської ОВА.

Детальніше...
10.12
2025

Студенти ЧНУ за творчі досягнення отримуватимуть стипендії міського голови

Студенти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Анастасія Стрельчук, Влада Бенца, Вероніка Гладун, Данило Єфімов (спеціальність «Хореографія»), Єлізавета Корнійчук (спеціальність «Журналістика») були відзначені стипендіями міського голови міста Черкаси за високі творчі досягнення, активну позицію та вагомий внесок у розвиток хореографічного мистецтва та культурного життя нашої громади.

Детальніше...
10.12
2025

Вітаємо переможців обласного етапу ХVІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького впродовж багатьох років координує проведення обласного етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.

Детальніше...
10.12
2025

У Черкаському національному науковці обговорювали можливості надання психологічної підтримки методами арттерапії

На базі психологічного факультету Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького 4 грудня 2025 року відбулася Черкаська регіональна науково-практична конференція «Можливості надання психологічної підтримки методами арттерапії».

Детальніше...
10.12
2025

Вітаємо переможниць Всеукраїнського конкурсу наукових робіт «Освіта для сталого розвитку»!

Студентки 4 курсу спеціальності 014.09 «Середня освіта (інформатика)» ННІ інформаційних та освітніх технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Дарина Меркулова та Софія Маломуж взяли участь 27 листопада у підсумковій конференції II туру Всеукраїнського конкурсу наукових робіт здобувачів вищої освіти «Освіта для сталого розвитку».

Детальніше...
10.12
2025

У Черкаському національному стартував цикл навчальних семінарів із міжнародної діяльності

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького активно розвиває міжнародну співпрацю та сьогодні має 72 партнерські установи з 25 країн світу. Таке партнерство відкриває для студентів широкі можливості академічної мобільності, участі у міжнародних проєктах та здобуття нового освітнього досвіду.

Детальніше...
 
 
 

4.2

 

ОПИС

З 2000 року досягнуто значного прогресу у виконанні цілі загальної початкової освіти. Загальний рівень охоплення освітою в регіонах, що розвиваються, досяг 91% у 2015 році, а кількість дітей, які не відвідують школу, у світі скоротилася майже наполовину. Також спостерігається різке зростання рівня грамотності, і набагато більше дівчат навчається у школах, ніж будь-коли раніше. Усе це є значними досягненнями.
Однак у деяких регіонах, що розвиваються, прогрес був ускладнений через високий рівень бідності, збройні конфлікти та інші надзвичайні ситуації. У Західній Азії та Північній Африці збройні конфлікти спричинили зростання кількості дітей, які не відвідують школу. Це є тривожною тенденцією. Хоча в регіоні Південної Сахари було досягнуто найбільшого прогресу у зарахуванні до початкової школи серед усіх регіонів, що розвиваються, – з 52% у 1990 році до 78% у 2012 році, – значні розриви залишаються. Діти з найбідніших домогосподарств у чотири рази частіше не відвідують школу порівняно з дітьми із найбагатших домогосподарств. Значні відмінності між сільськими та міськими районами також зберігаються.

Досягнення інклюзивної та якісної освіти для всіх підтверджує переконання, що освіта є одним із найпотужніших і перевірених інструментів для сталого розвитку. Ця ціль передбачає, що всі дівчата та хлопці отримають безплатну початкову та середню освіту до 2030 року. Вона також спрямована на забезпечення рівного доступу до професійного навчання, ліквідацію гендерних та майнових розривів і досягнення загального доступу до якісної вищої освіти.

Цільові завдання ООН

  • До 2030 року забезпечити, щоб усі дівчата та хлопці завершили безплатну, справедливу та якісну початкову та середню освіту, яка забезпечує досягнення відповідних і ефективних результатів навчання.
  • До 2030 року забезпечити, щоб усі дівчата та хлопці мали доступ до якісного раннього розвитку дитини, догляду та дошкільної освіти, щоб бути готовими до початкової школи.
  • До 2030 року забезпечити рівний доступ для всіх жінок і чоловіків до доступної та якісної технічної, професійної та вищої освіти, включаючи університети.
  • До 2030 року значно збільшити кількість молоді та дорослих, які мають відповідні навички, зокрема технічні та професійні, для працевлаштування, гідної роботи та підприємництва.
  • До 2030 року ліквідувати гендерні розриви в освіті та забезпечити рівний доступ до всіх рівнів освіти та професійної підготовки для вразливих груп, включаючи осіб з інвалідністю, корінні народи та дітей у складних життєвих ситуаціях.
  • До 2030 року забезпечити, щоб усі молоді люди та значна частка дорослих, як чоловіків, так і жінок, досягли рівня грамотності та вміння рахувати.
  • До 2030 року забезпечити, щоб усі учні здобули знання та навички, необхідні для сприяння сталому розвитку, включаючи освіту для сталого розвитку та сталого способу життя, права людини, гендерну рівність, культуру миру та ненасильства, глобальне громадянство, а також розуміння культурного розмаїття та внеску культури в сталий розвиток.
  • Будувати та модернізувати освітні заклади, які враховують потреби дітей, осіб з інвалідністю та гендерні аспекти, а також забезпечують безпечні, ненасильницькі, інклюзивні та ефективні навчальні середовища для всіх.
  • До 2020 року значно розширити глобальну кількість стипендій, доступних для країн, що розвиваються, особливо найменш розвинених країн, малих острівних держав і африканських країн, для вступу до закладів вищої освіти, включаючи професійну підготовку та програми з інформаційно-комунікаційних технологій, технічні, інженерні та наукові програми в розвинених країнах і країнах, що розвиваються.
  • До 2030 року значно збільшити кількість кваліфікованих вчителів, зокрема через міжнародну співпрацю для їхньої підготовки в країнах, що розвиваються, особливо найменш розвинених країнах і малих острівних державах.

 

ДОКУМЕНТИ

текст

 

НОВИНИ

БІЛЬШЕ НОВИН