Налаштування доступності

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ: (067) 83 09 612, (063) 80 32 971, (0472) 31 72 82

 
08.10
2025

Магістрантки ЧНУ пройшли у фінал II Всеукраїнського конкурсу «Європейське право прав людини — вдома»

Команда студентів 1 курсу ОС «Магістр» (ОП «Публічне право») Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького у складі Анюти Дейнеко  та Крістіни Прокопенко  пройшли конкурсний відбір та візьмуть участь у фінальному етапі II Всеукраїнського конкурсу із застосування Європейської конвенції з прав людини та практики Європейського суду з прав людини у національному судочинстві «Європейське право прав людини — вдома».

Детальніше...
08.10
2025

У Центрі ментального здоров’я ЧНУ провели лекцію на тему самооцінки та самоцінності

У Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького на базі Центру ментального здоров’я відбулася лекція на тему «Самоцінність. Самооцінка. Впевненість в собі».

Детальніше...
08.10
2025

Під час науково-практичного семінару в ЧНУ обговорили реформи в сільськогосподарській галузі

На базі Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відбувся науково-практичний семінар щодо екологічних стандартів та можливостей використання карбонових кредитів у сільському господарстві.

Детальніше...
08.10
2025

До Всеукраїнського Дня дошкілля на кафедрі дошкільної освіти провели воркшоп

З нагоди Всеукраїнського Дня дошкілля кафедра дошкільної освіти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького організувала науково-методичний воркшоп «Крок за кроком: інструменти успішного вихователя».

Детальніше...
08.10
2025

Коли десятикопійкова монета вперше з’явилася і чому її вилучають з обігу, розповідає Григорій Голиш

Коробку сірників, газету, цукерку чи булочку — такий дріб’язок для дому чи частування можна було купити за 10 копійок наприкінці 1996 року, коли й ввели цю монету в обіг в Україні, розповідає «Суспільному» кандидат історичних наук, доцент Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Григорій Голиш.

Детальніше...
07.10
2025

У ЧНУ запрацювала нова їдальня

У навчальному корпусі № 3 Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького на першому поверсі запрацювала їдальня.

Детальніше...
07.10
2025

Центр ментального здоров’я ЧНУ провів робоче засідання

 Відбулося засідання  ННЦ ментального здоров’я Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького під керівництвом проректорки з освітньо-виховної та іміджевої діяльності Галини Гаврилюк.

Детальніше...
07.10
2025

Випускниця Черкаського національного Людмила Довгаль —  про особливості створення підручників для НУШ

Людмила Довгаль — випускниця Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, вчителька біології Черкаської спеціалізованої школи № 3 та співавторка підручників для Нової української школи. Вона вважає, що головне в роботі — це інтеракція і практичний підхід.

Детальніше...
07.10
2025

Артур Чайка — «бронзовий» призер Кубка України з мотокросу 2025

Студент ННІ фізичної культури, спорту і здоров’я Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Артур Чайка успішно виступив на Кубку України з мотокросу 2025.

Детальніше...
06.10
2025

Учитель історії, випускник ЧНУ Андрій Стецюк потрапив до десятки найкращих педагогів України

Андрій Стецюк, випускник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, учитель історії Дев’ятої гімназії міста Черкаси, увійшов до десятки найкращих вчителів країни за версією «Global Teacher Prize Ukraine».

Детальніше...
06.10
2025

Інжинірингова школа «Ноосфера» спільно з ЧНУ провели DigitalChalk Ideathon до Дня вчителя

До Дня працівника освіти Інжинірингова школа «Ноосфера» спільно з ННІ інформаційних та освітніх технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького організували креативний захід — DigitalChalk Ideathon.

Детальніше...
06.10
2025

Майбутніх істориків посвятили у студенти в «Резиденції Богдана Хмельницького»

Традиційно і символічно у свято Покрови Пресвятої Богородиці, День захисників та захисниць України, День українського козацтва ННІ міжнародних відносин, історії та філософії Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького провів посвяту у студенти першокурсників.

Детальніше...
06.10
2025

Черкаський національний — у дайджесті кращих практик спільноти університетів «Ти як?»

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького потрапив до дайджесту кращих практик спільноти університетів «Ти як?», в якому акумульовано успішний досвід провідних ЗВО зі створення та організації роботи служб психологічної підтримки.

Детальніше...
06.10
2025

Майбутні вчителі початкової освіти вперше стажуються в Центрі професійного розвитку педагогів

29 вересня стартувала організаційно-методична практика у сфері початкової освіти для здобувачів ВО спеціальності А3 «Початкова освіта».

Детальніше...
 
 
 

4.2

 

ОПИС

З 2000 року досягнуто значного прогресу у виконанні цілі загальної початкової освіти. Загальний рівень охоплення освітою в регіонах, що розвиваються, досяг 91% у 2015 році, а кількість дітей, які не відвідують школу, у світі скоротилася майже наполовину. Також спостерігається різке зростання рівня грамотності, і набагато більше дівчат навчається у школах, ніж будь-коли раніше. Усе це є значними досягненнями.
Однак у деяких регіонах, що розвиваються, прогрес був ускладнений через високий рівень бідності, збройні конфлікти та інші надзвичайні ситуації. У Західній Азії та Північній Африці збройні конфлікти спричинили зростання кількості дітей, які не відвідують школу. Це є тривожною тенденцією. Хоча в регіоні Південної Сахари було досягнуто найбільшого прогресу у зарахуванні до початкової школи серед усіх регіонів, що розвиваються, – з 52% у 1990 році до 78% у 2012 році, – значні розриви залишаються. Діти з найбідніших домогосподарств у чотири рази частіше не відвідують школу порівняно з дітьми із найбагатших домогосподарств. Значні відмінності між сільськими та міськими районами також зберігаються.

Досягнення інклюзивної та якісної освіти для всіх підтверджує переконання, що освіта є одним із найпотужніших і перевірених інструментів для сталого розвитку. Ця ціль передбачає, що всі дівчата та хлопці отримають безплатну початкову та середню освіту до 2030 року. Вона також спрямована на забезпечення рівного доступу до професійного навчання, ліквідацію гендерних та майнових розривів і досягнення загального доступу до якісної вищої освіти.

Цільові завдання ООН

  • До 2030 року забезпечити, щоб усі дівчата та хлопці завершили безплатну, справедливу та якісну початкову та середню освіту, яка забезпечує досягнення відповідних і ефективних результатів навчання.
  • До 2030 року забезпечити, щоб усі дівчата та хлопці мали доступ до якісного раннього розвитку дитини, догляду та дошкільної освіти, щоб бути готовими до початкової школи.
  • До 2030 року забезпечити рівний доступ для всіх жінок і чоловіків до доступної та якісної технічної, професійної та вищої освіти, включаючи університети.
  • До 2030 року значно збільшити кількість молоді та дорослих, які мають відповідні навички, зокрема технічні та професійні, для працевлаштування, гідної роботи та підприємництва.
  • До 2030 року ліквідувати гендерні розриви в освіті та забезпечити рівний доступ до всіх рівнів освіти та професійної підготовки для вразливих груп, включаючи осіб з інвалідністю, корінні народи та дітей у складних життєвих ситуаціях.
  • До 2030 року забезпечити, щоб усі молоді люди та значна частка дорослих, як чоловіків, так і жінок, досягли рівня грамотності та вміння рахувати.
  • До 2030 року забезпечити, щоб усі учні здобули знання та навички, необхідні для сприяння сталому розвитку, включаючи освіту для сталого розвитку та сталого способу життя, права людини, гендерну рівність, культуру миру та ненасильства, глобальне громадянство, а також розуміння культурного розмаїття та внеску культури в сталий розвиток.
  • Будувати та модернізувати освітні заклади, які враховують потреби дітей, осіб з інвалідністю та гендерні аспекти, а також забезпечують безпечні, ненасильницькі, інклюзивні та ефективні навчальні середовища для всіх.
  • До 2020 року значно розширити глобальну кількість стипендій, доступних для країн, що розвиваються, особливо найменш розвинених країн, малих острівних держав і африканських країн, для вступу до закладів вищої освіти, включаючи професійну підготовку та програми з інформаційно-комунікаційних технологій, технічні, інженерні та наукові програми в розвинених країнах і країнах, що розвиваються.
  • До 2030 року значно збільшити кількість кваліфікованих вчителів, зокрема через міжнародну співпрацю для їхньої підготовки в країнах, що розвиваються, особливо найменш розвинених країнах і малих острівних державах.

 

ДОКУМЕНТИ

текст

 

НОВИНИ

БІЛЬШЕ НОВИН