bgb
 
 
 
 
 

Викладачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Світлана Коваль пройшла дводенний тренінг «Три важливих фактори в практиці успішних медіа: менеджмент, маркетинг, монетизація», який був організований у Львові 8–9 червня 2024 року для викладачів журналістики.

Навчання відбулося в межах проєкту «Інноваційні підходи для академічної та журналістської практики», який буде реалізовано у 2024-2025 роках чеською некомерційною організацією «Асоціація з міжнародних питань» за співпраці з Комісією з журналістики етики.

У заході взяли участь викладачі журналістики з різних університетів України, а також журналісти-практики. Спікерка — ؙНаталія Беднарська, digital-директор у Національній асоціації медіа, головний тренер курсу «PRO Digital» в UMES i «Я Блогер» в JuniorS. Протягом тренінгу лекторка докладно розповіла про диджитал та його вплив на робочі процеси в редакціях, а також про конвергенцію та ролі в супердеск-редакціях. Учасники обговорили теорію поколінь та як вона впливає на продукування контенту. Окрім теоретичних питань викладачі виконували й практичні завдання: розроблення медіапроєктів для ГО, інтернет-видання, ЗВО та телебачення. Наталія Беднарська значну увагу приділила огляду соціальних мереж та платформ, як медійникам працювати з фейсбуком, інстаграмом і тіктоком, як монетизувати ютуб, як використовувати штучний інтелект у повсякденній роботі.

— Дуже ціную такі зустрічі з колегами наживо. Ми вже разом опановували курс про дата-журналістику, а також проходили міжнародне стажування в Чехії й ця нова програма дає можливості для подальшої співпраці. У проєкті будуть залучені й студенти, то ж із початком навчального року заплановано онлайн-курс, а також очні курси з провідними українськими експертами, навчальні поїздки до Чехії та мінігранти, — зауважила Світлана Коваль.

Нагадаємо, що чеська громадська організація «Асоціація з міжнародних питань» (АМО, www.amo.cz) за підтримки МЗС Чехії здійснює проєкт «Підвищення якості навчання молодих журналістів в Україні».

Кафедра журналістики, реклами та PR-технологій