bgb
 
 
 
 
 

Викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького успішно завершили навчання на освітньо-професійній програмі «Маркетингові дослідження: новітні тренди та технології».

З 11 по 15 листопада 2024 року представники кафедри стали учасниками інтенсивної освітньо-професійної програми, що охопила 30 годин практичних і теоретичних занять.

Програма була розроблена для поглиблення знань у сфері сучасних маркетингових досліджень і трендів, які формують майбутнє індустрії. Учасники мали змогу опрацювати такі теми: роль маркетингових досліджень у процесах управління маркетинговою, новітні тренди розвитку індустрії Marketing Research у світі та Україні, сучасні технології та інструменти маркетингових досліджень, особливості проведення маркетингових досліджень в різних сферах діяльності, основні характеристики та напрями розвитку системи викладання проблем маркетингових досліджень у вітчизняних університетах.

Головним спікером виступив Євген Ромот, голова Спілки рекламістів України, доктор наук, професор КНУ ім. Тараса Шевченка, який поділився унікальними знаннями та кейсами зі свого багаторічного досвіду.

До проведення лекторію долучилися також визнані експерти маркетингової галузі, такі як, завідувач кафедри маркетингу КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, голова Науково-методичної підкомісії 075 «Маркетинг» науково-методичної ради МОН України, доктор  економічних наук, професор Андрій Федорченко, а також відомі фахівці й практики з маркетингових досліджень та цифрових комунікацій, які працюють із глобальними брендами.

За результатами учасники програми, серед яких викладачі кафедри та магістранти спеціальності 075 «Маркетинг», отримали відповідні сертифікати про завершення курсу — доктор економічних наук, професор Микола Руденко, кандидатка економічних наук, доцентка Олена Кравченко, кандидатка економічних наук, доцентка Юлія Радзіховська, магістрант Денис Кирстюк.

— Це був унікальний досвід для всіх учасників, який дозволив не лише опанувати сучасні маркетингові інструменти дослідження ринку, глобальні тренди маркетингу, а й отримати практичні навички, що стануть фундаментом викладання фахових дисциплін кафедри та сприятимуть особистісному та професійному розвитку всіх учасників, — зазначив професор Микола Руденко.

Програма стала ще одним кроком до підвищення рівня професійної майстерності викладачів та якісної підготовки здобувачів вищої освіти кафедри підприємництва і маркетингу, зміцнивши їхні знання та компетентності у сфері маркетингових досліджень.

ННІ економіки і права