Відкрита лекція для викладачів та студентів Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відбулася в межах співпраці кафедри економіки підприємства, обліку і аудиту та ГО «Українська Асоціація Маркетингу».

Захід відбувався в онлайн-форматі. Лекторка Ірина Лилик, кандидатка економічних наук, доцентка Київського національного університету імені Вадима Гетьмана, є чинною президенткою ГО «Українська Асоціація Маркетингу», секретаркою Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. Ірина Вікторівна як фахівець вищої категорії з маркетингу вважається стейкхолдером кафедри економіки підприємства, обліку і аудиту.

Під час заходу студенти дізналися про активну співпрацю ГО «Української Асоціація Маркетингу» з американською компанією «Nielsen». Так, компанія проводить незалежні маркетингові дослідження в галузі товарів повсякденного вжитку, вивчає медіапростір, а також інтереси споживачів. Звіти компанії структуруються за двома напрямами маркетингового бізнесу: «що дивляться споживачі» і «що споживають споживачі». До такої співпраці залучаються також студенти-маркетологи із ЗВО України, зокрема, Київського національного університету імені Вадима Гетьмана та Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

Дякуємо всім учасникам заходу за результативний діалог та плідну співпрацю!

ННІ економіки і права