Налаштування доступності

bgb
 
 
 
 

Студенти-медійники Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького в межах курсу «Івент-технології» 24 квітня організували захід «Промоція професійних можливостей від компанії «Comfy».

На початку івенту бізнес-партнерка компанії «Comfy» Оксана Голованенко, а також заступник директора магазину в ТРЦ «Любава» Сергій Невідомий продемонстрували корпоративне відео. Студентство мало змогу ознайомитися з історією створення компанії, дізнатися цікаві факти про історію її розвитку.

Граючи в інтерактивну вікторину від «Comfy», учасники промоційного заходу відповіли на запитання та виграли брендовані подарунки.

Серед присутніх студентів на заході була першокурсниця Вікторія Пойда. Вона розповіла, що зустріч була корисною та пізнавальною.

— Мені дуже сподобалося. Спікери розповіли все від А до Я про свій бізнес, відповіли на запитання, які нас цікавили. Я дізналася про різні можливості для працівників компанії. А ще приємно, що нам вручили подарунки, обов’язково буду цим користуватися».

Як розповіла бізнес-партнерка компанії «Comfy» Оксана Голованенко, у компанії працює чимало студентів:

— У нас багато студентів уже успішно працює, розвиваючись у компанії від продавця-консультанта до директора. Такий кар’єрний стрибок можливий навіть протягом року. Цей захід ми проводимо для того, щоб усі знали про професійні можливості та використовували їх. Сьогодні захід про те, як стартувати в компанії взагалі, як швидко розвиватися і чому цікаво в нашій компанії працювати саме студентам.

Студенти третього курсу також підготували конкурси для аудиторії. Сплели за допомогою клубка ниток «матрицю купівельного досвіду», повідомивши, що купували нещодавно в «Comfy» або мріють придбати найближчим часом.

Справжній робочий виклик був і в межах інтерактиву «Стань продавцем у «Comfy», коли двоє студентів, переодягнувшись у брендований одяг, спробували під наглядом досвідченого працівника консультувати покупців у залі.

На завершення всі учасники поділилися враженнями, утворивши «Ланцюжок емоційного фідбеку».

За словами заступника директора магазину в ТРЦ «Любава» Сергія Невідомого, ця зустріч стане для студентів у пригоді та мотивуватиме їх до зростання.

— Виховуючи щоразу юне покоління, ми закладаємо чудову базу. Це означає, що молоді фахівці зможуть нас підтримувати в найближчому майбутньому та самореалізуватися в професійному вимір.
Викладачка дисципліни «Івент-технології», завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко переконана, що навчити студентів організації різних заходів і застосування івент-інструментів можна лише в реальних практичних умовах.

— Сьогоднішній захід, організований студентами, уважаю успішним, інтерактивним та позитивно емоційним. Усі працювали командно, реалізуючи завчасно окреслені сценарні завдання. Вдячна нашим стейкходерам, зокрема Оксані Голованенко, за зацікавленість підготовкою медійників, участь у попередніх наших заходах та ефективну зустріч сьогодні. Особливо було приємно перебувати на заході ще й тому, що в «Comfy» на керівній посаді працює і випускник кафедри Максим Ніколаєв, який власне кілька років тому запропонував співпрацювати зі студентами та проводити спільні заходи.


Автор: Анастасія Столбова, магістрантка-медійниця ННІ української філології та соціальних комунікацій
Фото: Олександра Гончаренко, студентка 3-PR курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій