bgb
 
 
 
 
 

Студенти-редактори ННІ УФСК  пройшли тренінг з корпоративного та особистого брендингу.

Заняття відбулися в два етапи. Спочатку лайф-коуч, тренер Юлія Кнюпа (випускниця ЧНУ) ділилася новітніми секретами створення та просування бренду. Затишна атмосфера НеКафе дозволила продуктивно попрацювати з новою інформацією. Виявляється, секрети вдалого бренду базуються на чотирьох китах: унікальність, актуальність, емоція й довіра. Під час популяризації свого бренду ефективними будуть сторітелінг, відео, інфографіка й мультимедіа. А нудні довгі тексти, меми й котики та позиціонування «все в одному» вже «не працюють».

Другий етап тренінгу пройшов в університетській аудиторії. Учасники тренінгу вчилися застосовувати отримані знання на практиці. Цього разу до редакторів третьокурсників приєдналися голова студради університету, студентка 2-Ж курсу Олена Фесенко  та представниця інституту в студраді університету, студентка  2-Р курсу Олександра Дзигал. Колектив у такому складі об’єднала спільна справа: гуртом вирішили просувати студентський буккросинг-клуб «FREEBOK».  Юлія Кнюпа допомогла буккросерам сформувати команду, визначитися із цілями та методами втілення їх у життя. Дотепер клуб функціонував на рівні інституту, але віднині вийде на рівень університету та міста. Тож фрібуківці збираються «навчити відпускати книги» не тільки студентів нашого навчального закладу, а й черкасців, яким цікавий цей популярний молодіжний рух.

Детальніше: http://freebook-ck.blogspot.com

 

Заступник директора ННІ УФСК з виховної роботи Людмила Солодка