bgb
 
 
 
 
 

У Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького для студентів-медійників  пройшов тренінг «Специфіка продукування контенту для регіонального радіо», який провела випускниця спеціальності «Журналістика», а нині редакторка Українського радіо «Рось», Альона Ніколенко.

Організувала навчальний інтенсив для майбутніх журналістів кафедра журналістики, реклами та PR-технологій.

— Тренінг із радіожурналістики  вирішили провести на прохання студентів, які хотіли поспілкуватися з радійником. Альона має 10-річний досвід роботи на регіональному радіо, і вона люб'язно погодилася поділитися ним із нашими студентами, – прокоментувала доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Наталія Ковтун.

Тренерка розповіла про технологію створення прямоефірних радіопрограм на актуальну для аудиторії тематику,  оновлені стандарти роботи суспільного мовника, планування ефірів в умовах війни та впровадження цікавих спецпроєктів.

— Ви не повинні соромитися того, що виходить у кінцевому результаті. Голос ніколи не звучить так, як насправді, у студії або на диктофоні він буде іншим. У радіопрограмі ключову роль відіграє безпосередньо та  новина, яку ми доносимо людям, —  порадила студентам Альона Ніколенко.

У ході спілкування студенти цікавилися тонкощами роботи радійників, а дехто виявив бажання проходити практику на радіо. Наприкінці учасники заходу озвучили новинне повідомлення, яке створювали під час тренінгу, а редакторка фахово проаналізувала запис та помилки.

— Сьогоднішня зустріч із редакторкою Альоною Ніколенко дала мені зрозуміти, що робота на радіо цікава. Тому журналістську практику хочу пройти  на радіо і в майбутньому працювати там, – поділилася враженнями студентка 2-Ж курсу Катерина Лихограй.
Сподіваємося на подальшу співпрацю і дякуємо Альоні Ніколенко за запрошення відвідати оновлену студію Українського радіо «Рось».

Автор: Єлизавета Литвин, студентка 2-Ж курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій 
Фото: Андрій Найда, студент 3-ВБ курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій