bgb
 
 
 
 
 

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького та громадська організація "Школа Відкриттів" (Discovery School) налагоджують співпрацю.

Партнерську угоду підписали ректор ЧНУ Олександр Черевко та голова ГО “Discovery School” Юлія Бровченко.

Під час зустрічі ректор ЧНУ Олександр Черевко, в. о. декана психологічного факультету Олена Куліш, завідувачка кафедри прикладної психології Світлана Аврамченко та директорка навчально-наукового центру ментального здоров’я Юлія Сіденко обговорили напрями співпраці.

Передовсім це підготовка фахівців, які володіють ключовими компетентностями, що гарантують конкурентоспроможність на сучасному ринку праці.

Співпраця університету та Discovery School здійснюватиметься у декількох форматах:

Будуть проводитися дослідження вікових особливостей психічного розвитку дітей із наступним узагальненням отриманих даних. Це можливо відобразити у наукових роботах (наприклад, статті, тези, випускові роботи студентів);

Важливим аспектом цієї роботи є обмін досвідом. Психологія — наука, де постійно оновлюється база знань. Тому потрібно тримати руку на пульсі, особливо якщо це стосується психологічної роботи з дітьми, які живуть, розвиваються, навчаються у період війни та долучені до інформаційного поля (йдеться про доступність інформації про насилля, агресію і т.п.). Психологію неможливо вивчати лише через книги, монографії чи літературні джерела, які опубліковані десятиріччя тому. Інформація, яка там викладена, на сьогоднішній день, може бути морально застарілою. Таким чином, співпраця у контексті обміну досвідом між педагогічним колективом та психологами університету може бути джерелом взаємно корисної інформації для інтеграції її до навчального процесу, з метою наступного його удосконалення;

Школа також буде гарною базою практики для студентів психологічного факультету Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Це потрібно для удосконалення їхніх практичних знань та вмінь, розвитку розуміння функціонування шкільного закладу та специфіки роботи шкільного психолога у реаліях приватної школи.

Психологічний факультет