bgb
 
 
 
 
 

У Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького 10 жовтня відбувся тренінг для директорів навчально-наукових інститутів, деканів факультетів, завідувачів кафедр, керівників відділів на тему «Цифрова компетентність в освітній діяльності», ініційований ННЦ цифрового розвитку та якості освіти.

Спікерами заходу були професорка Галина Луценко, директорка Центру дистанційної освіти та Людмила Васюра, фахівець ННЦ цифрового розвитку та якості освіти.

— Обрана тематика заходу є винятково актуальною, адже цифровізація освітньої діяльності сприяє підвищенню якості навчання, надає потужні можливості для підвищення мотивації студентів, готує їх до майбутньої професійної діяльності, — наголосила Галина Луценко.

Під час заходу розглянули поняття цифрової компетентності, проаналізували актуальні підходи до формування рамок цифрової компетентності в Україні та Європейському Союзі. Рамки цифрової компетентності використовуються для розробки програм навчання, оцінки рівня цифрової компетентності та розвитку цих навичок серед учнів, студентів та науково-педагогічного персоналу, щоб підготувати їх до сучасного цифрового світу.

Окрему увагу було приділено обговоренню проєкту «Рамки цифрової компетентності педагогічних й науково-педагогічних працівників», що є інструментом для встановлення стандартів у сфері освіти, розробки й удосконалення освітньо-педагогічних програм, зокрема, програм підготовки майбутніх учителів. На засадах «Рамки» мають розбудовуватися програми вдосконалення педагогічної майстерності викладачів університету.

Спікери також розглянули наявні системи стандартизації та сертифікації цифрових навичок громадян України. Було висвітлено можливості отримання міжнародних сертифікатів з цифрової грамотності, визнаних на європейському ринку праці.

Учасники тренінгу активно працювали під час заходу, долучаючись до обговорення питань, що висвітлювалися.

Організаторами тренінгу було анонсовано проведення низки тематичних тренінгів для викладачів університету щодо використання цифрових технологій, освітніх ресурсів, спеціалізованих застосунків у освітньому процесі.

Центр дистанційної освіти