Мініпедагогічний марафон «Сучасні виклики дошкільної освіти: від реальності до віртуальності» відбувся на кафедрі дошкільної освіти 5-6 жовтня. Подію організували у межах IV Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасне дошкілля у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», присвяченої Всеукраїнському Дню дошкілля та 100-річчю Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.
У заході взяли участь завідувачі, методисти та вихователі закладів дошкільної освіти, професіонали-практики в галузі дошкільної та початкової освіти, випускники кафедри дошкільної освіти, науково-педагогічні працівники, аспіранти та здобувачі вищої освіти.
Спікерами мініпедагогічного марафону «Сучасні виклики дошкільної освіти: від реальності до віртуальності» були: Віктор Євпак — лідер однієї з найбільших ІТ-команд Черкас «Ekreative», засновник стартапів «Kidslox» та «Mapamagic», депутат Черкаської міської ради; Олександр Курявий — засновник «Ораторської школи», тренер з ораторського мистецтва, керівник-партнер юридичної компанії «Муренко, Курявий і Партнери», голова громадської організації «Платформа Громадських Діалогів», організатор дискусійних клубів; Олександра Сальникова — фахівець зі стратегічного маркетингу, засновниця студії маркетингу «Celebrium. Marketing & event», співзасновниця агенції з маркетингу для сфери івенту «WEMA», засновниця ГО «Я=Супермама», засновниця та організаторка фестивалю «Я=Супермама»; Аліна Скибинська — сертифікована викладачка з дипломатичного протоколу, ділового та світського етикету, яка заснувала у 2016 році Академію ділових манер та комунікацій «A Academy» та є незалежною експерткою з питань етикету на телебаченні: телеканал «Україна», телеканал «Київ», телеканал «Інтер, телеканал «Правда Тут», експертка з етикету міжнародного конкурсу «MRS. Open World 2020», спікерка головного жіночого фестивалю в Україні та фестивалю для батьків «Mama может Fest» (Київ).
Під час першого дня мініпедагогічного марафону було розглянуто можливості цифрової трансформації та проблеми залежності дітей від гаджетів. Важлива складова діалогу будувалася на власному практичному досвіді Віктора Євпака та досвіді передових країн світу щодо досліджень проблем та ризиків дитячої залежності від гаджетів. Спікерам заходу було представлено можливості рішень для попередження дитячої залежності — інструменти батьківського контролю. На прикладі додатку «Kidslox» та інших технічних програм Віктор Євпак розповів про можливості програмного забезпечення для безпечного користування гаджетами, серед яких: встановлення ліміту ігрового часу, блокування шкідливого контенту на всіх браузерах, дозвіл лише на користування конкретними додатками тощо.
Під час зустрічі зі спікером Олександром Курявим учасники заходу обговорили основи мистецтва публічних виступів, зокрема: основні якості, якими має володіти оратор; манеру жестикулювання; концепцію, структурування тексту публічного виступу та можливостей подолання страху виступати перед аудиторією. Секрети ораторського мистецтва були апробовані у формі групової роботи між учасниками, а також представлені у вигляді практичних кейсів.
Протягом другого дня обговорили основні правила роботи з онлайн-інструментами разом з Олександрою Сальниковою. Сьогоднішні реалії такі, що вимагають представлення власних освітніх закладів та їхньої діяльності на просторах Інтернету. Спікер поділилася секретами вдалого наповнення профілів соціальних мереж, адже саме вони є показником успішності закладу освіти. Серед основних прерогатив, що забезпечать успіх в представленні закладу освіти Олександра Сальникова виділяє: дотримання корпоративного стилю, якісну візуалізацію контенту, чітке структурування, дотримання правил конкретної соціальної мережі та креативний підхід.
Наскільки перше враження впливає на хід бесіди та співпрацю в цілому? Чи можливо змінити перше враження про себе та стільки потрібно на це часу? На ці та багато інших питань, що стосуються особистого стилю й іміджу в педагогічній діяльності, відповіла Аліна Скибинська. Як відомо, зовнішній вигляд педагога в навчальному закладі є по-особливому важливим, адже діти схильні до рефлективного копіювання та відтворення побаченого образу. Проте не тільки зовнішній вигляд є показником іміджу людини, а й професійні якості, стиль мовлення та жестикуляції, манери, етикет та уміння робити компліменти.
Наприкінці виступів кожний учасник мав можливість поставити запитання спікерам та залишити власні судження, роздуми на дошці з наліпками, адже такий фідбек дозволяє отримати зворотний зв'язок від кожного учасника. По завершенню заходу всі учасники отримали сертифікати.
https://cdu.edu.ua/news/pro-suchasni-vyklyky-doshkilnoi-osvity-hovoryly-u-chnu.html#sigProId146a967822
Дякуємо спікерам за цікаві та змістовні виступи, що стануть у пригоді всім працівникам освіти, та учасникам заходу — за активну участь в обговореннях. Ми надзвичайно раді, що Ви були разом з нами!
Організатором мініпедагогічного марафону «Сучасні виклики дошкільної освіти: від реальності до віртуальності» була кафедра дошкільної освіти та чолі з її в. о. завідувачем, доктором педагогічних наук, доцентом Інною Ніколаєску.
Кафедра дошкільної освіти