Протягом 19-21 грудня 2022 року учасники проєкту Erasmus+ KA2 «Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови на шляху України до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції / MultiEd» обговорювали досягнення проміжних результатів проєкту.

Модерувала процес обговорення координаторка проєкту Олександра Головко (Університет Тарту, Естонія). Від Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького до участі в зустрічах долучилися Юлія Шуба та Вікторія Токарчук.

Перша онлайн зустріч (19 грудня) була присвячена підбиттю підсумків пілотування розробленого учасниками проєкту електронного курсу для вчителів українських закладів середньої та вищої освіти «Методологія CLIL», навчальні матеріали якого були розміщені на платформі «Moodle» Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Присутні на зустрічі учасники обговорили результати апробації електронного курсу та проведеного по його завершенню опитування.

На другій онлайн зустрічі (20 грудня) предметом дискусії були параметри, які відображають якість проєктної діяльності: відгуки про нові та оновлені навчальні курси, показники рівня володіння іноземною мовою на початку і наприкінці навчального року вивчення новорозроблених в рамках проєкту англомовних курсів, відгуки студентів про нові курси, фінальний моніторинг якості виконання проєкту в університетах-партнерах. Було також обговорено форми та терміни проведення заходів із контролю якості.

Темою третьої зустрічі (21 грудня) було обговорення стратегій багатомовної освіти, розроблених університетами-партнерами, і Національних рекомендацій щодо багатомовної вищої освіти.

Протягом плідної співпраці три дні поспіль учасники проєкту Erasmus+ KA2 MultiEd підсумували результати роботи за рік, що минає, та окреслили план подальшої діяльності.

 

Відділ міжнародних зв’язків