Студенти та викладачі спеціальності «Середня освіта (Математика)» ННІ інформаційних та освітніх технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького взяли участь у міському STEAM-конкурсі «Осіння симфонія науки: природа як лабораторія», що проходив на базі Черкаської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №8.
Захід «STEAM Club Che25» відбувся у рамках грантового проєкту Черкаського міського голови в галузі загальної середньої освіти. Метою конкурсу є популяризація науки, технологій і мистецтва серед школярів, розвиток критичного мислення та навичок командної роботи.
У змаганні взяли участь 20 команд учнів 7–8 класів із закладів освіти міста Черкаси. Формат турніру – квест із десяти локацій, на яких учасники поєднували науку, технології, інженерію, мистецтво і математику, демонструючи винахідливість, креативність і науковий підхід.
До роботи журі були запрошені завідувачка кафедри математики та методики навчання математики Зоя Сердюк і студентка 1 курсу ОС бакалавр Віталіна Рохман. А студентка 1 курсу ОС магістр Діана Кормаченко виступила наставницею однієї з команд, допомагаючи школярам у підготовці до випробувань.
У підсумку, учасників змагання нагороджено грамотами й подарунками в різних номінаціях: «за креативний розум», «за командний дух», «за творчу ініціативу», «за науковий підхід», «за винахідливість».
Турнір став справжнім святом творчості, науки та молодіжного ентузіазму. Щиро вдячні директорці ЗОШ №8 Тетяні Саєнко та заступниці директорки з навчально-виховної роботи Ірині Богатирьовій за запрошення, співпрацю та створення умов для професійного зростання майбутніх учителів.
Такі ініціативи є цінним досвідом для студентів-педагогів, адже дозволяють побачити, як сучасні підходи STEAM-освіти впроваджуються на практиці, розвивають креативність, педагогічну гнучкість і здатність надихати учнів на пізнання світу через науку.
https://cdu.edu.ua/news/pedahohy-matematyky-chnu-doluchylysia-do-miskoho-steam-turniru-osinnia-symfoniia-nauky.html#sigProId9d8ddcd748
ННІ інформаційних та освітніх технологій

