bgb
 
 
 
 
 

Інтерактивна зустріч відбулася в Черкаському обласному художньому музеї нещордавно.

На заході студенти ЧНУ ім. Б. Хмельницького дізнавалися про особливості візуальної та вербальної самопрезентації особистості, зокрема, в медіапросторі.

Спробували пояснювати ці образи, зокрема, статуси і аватари на рівнях тексту і підтексту, який виявляє базові потреби людини та її ціннісні пріоритети. Розглянули «Неофольк» Миколи Маценка як логотип та медійне «обличчя» Черкаського обласного художнього музею як особливу художню форму вираження чуттєвої культури, яка поєднує традиційне і сучасне.

Дізналися про деякі таємниці створення бажаного образу разом з Поліною Устименко у психологічній арт-практиці. Спробували побачити, наскільки розходяться між собою ідеалізовані образи і реальність, наскільки їх поєднання є гармонійним та які дійові проекції у майбутнє містить наша підсвідомість.

Куратори: Оксана Пушонкова, Поліна Устименко.

Оксана Пушонкова, доцентка кафедри філософії та релігієзнавства