bgb
 
 
 
 
 

Професорка кафедри автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Галина Луценко 8 травня була запрошена як експертка до участі в панельній дискусії на тему «Being a teacher in the 21st century: challenges, perspectives and innovation in the classroom».

Захід, що зібрав дослідників у сфері освітньої діяльності та викладачів-практиків, було організовано в межах «4th Annual Conference on Formative Research and Research Hotbeds on Foreign Languages» в університеті Universitaria Minuto de Dios (Богота, Колумбія).

Під час панельної дискусії експерти обговорювали питання трансформаційного впливу технологій на роль викладача у сучасному світі, відмінності між традиційними та інноваційними педагогічними підходами, зокрема, персоналізованим навчанням, проєктно та проблемно орієнтованим навчанням. Не залишилися поза увагою учасників панельної дискусії і питання розвитку критичного мислення студентів, що було визначено як одне з ключових завдань освіти в умовах зростання обсягів інформації та інформаційного шуму. Особлива увага була присвячена освітнім стратегіям формування інклюзивного та культурно відкритого середовища, безпечного та стимулюючого для студентів. Спільною була позиція запрошених експертів щодо важливості міждисциплінарних активностей, у форматі командних проєктів чи тематичних завдань, адже сучасний світ вимагає від випускників не лише володіння фаховими компетентностями, а й розуміння екологічних, соціальних та інших аспектів людського життя.

Як слухач заходу до роботи долучилася також викладачка кафедри автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій Дар’я Тінькова. Відзначимо, що це вперше учасники з України були запрошена до участі в конференції університету Universitaria Minuto de Dios. Попри географічну віддаленість, адже захід зібрав учених переважно з країн Латинської Америки, зокрема, Аргентини, Бразилії, Домініканської Республіки, Колумбії, експертна панель підтвердила спільність викликів та труднощів, що постають перед освітянами різних країн у сучасному дуже нестабільному світі. Учасники панелі наголосили, що освітяни 21-го століття повинні бути вічними учнями самі — постійно здобувати нові знання, вдосконалювати педагогічну майстерність і цифрові навички, бути в курсі останніх досліджень та найкращих практик у сфері освіти.

ННІ інформаційних та освітніх технологій