Науково-методична дискусія на тему: «Реалізація компетентнісного підходу в сучасній школі на уроках української літератури» відбулася в Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького у межах Тижня методики навчання української мови.
Під час зібрання студенти ННІ української філології та соціальних комунікацій поділилися досвідом проходження педагогічної практики, вказали на позитиви й проблеми в роботі вчителя-словесника.
Автор підручників з української літератури, доктор філології Василь Пахаренко розповів про специфіку створення підручників НУШ.
Доцентка кафедри української літератури та компаративістики, учитель-методист Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів 17 Інна Кошова презентувала власний методичний проєкт зі створення інтерактивних завдань на уроках української літератури.
— Завдяки компетентнісному підходу учні в школі не просто отримують знання, а вчаться застосовувати їх на практиці, діяти творчо і креативно, — стверджує Інна Кошова.
Владислава Ященко, студентка 4-А курсу спеціальності 014 «Середня освіта» переконана, що цей захід став справжнім простором натхнення:
— Ми поділилися не лише своїми враженнями від педагогічної практики, а й знайшли підтримку, мотивацію та нові ідеї для майбутньої роботи. Кожен досвід — це крок до майстерності, а кожен урок — можливість запалити вогонь знань в очах учнів.
https://cdu.edu.ua/news/maibutni-filolohy-chnu-dyskutuvaly-pro-kompetentisnyi-pidkhid-na-urokakh-ukrainskoi-literatury-v-nush.html#sigProIde5dbf743a4
Кафедра української літератури та компаративістики