Налаштування доступності

bgb
 
 
 
 

Науково-методична дискусія на тему: «Реалізація компетентнісного підходу в сучасній школі на уроках української літератури» відбулася в Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького у межах Тижня методики навчання української мови.

Під час зібрання студенти ННІ української філології та соціальних комунікацій поділилися досвідом проходження педагогічної практики, вказали на позитиви й проблеми в роботі вчителя-словесника.

Автор підручників з української літератури, доктор філології Василь Пахаренко розповів про специфіку створення підручників НУШ.

Доцентка кафедри української літератури та компаративістики, учитель-методист Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів 17 Інна Кошова презентувала власний методичний проєкт зі створення інтерактивних завдань  на уроках української літератури.

— Завдяки компетентнісному підходу учні в школі не просто отримують знання, а вчаться застосовувати їх на практиці, діяти творчо і креативно, — стверджує Інна Кошова.

Владислава Ященко, студентка 4-А курсу спеціальності 014 «Середня освіта» переконана, що цей захід став справжнім простором натхнення:

— Ми поділилися не лише своїми враженнями від педагогічної практики, а й знайшли підтримку, мотивацію та нові ідеї для майбутньої роботи. Кожен досвід — це крок до майстерності, а кожен урок — можливість запалити вогонь знань в очах учнів.

Кафедра української літератури та компаративістики