Ще не опубліковано

Сесія у розпалі, нервова система студентів – на межі зриву, а викладачі продовжують незворушно гнути свою лінію, вимагаючи від них якісних знань і виконання навчальних програм.

Ми вирішили допомогти студентам Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, тому поспілкувалися з різними викладачами на тему сесії. Науковці дали рекомендації щодо відмінного складання їхніх дисциплін, розповіли, що їх дратує у студентах, а що, навпаки, дуже подобається. Щоб отримати цінні знання, які безперечно допоможуть пройти випробування під назвою «сесія» без нервів і перескладань, отримати шматочок позитиву у вигляді щирих побажань від викладачів, — читайте матеріали нової рубрики ЧНУ «Готуємося до сесії: як отримати відмінно».

Свої «секрети» розкриває викладачка ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва, т. в. о. завідувача кафедри початкової освіти, кандидат педагогічних наук Наталія Байдюк.

Науковиця вважає себе доволі вимогливою, хоча і не забуває про «релакс-моменти» для студентів. З таким підходом вони і навчаються, й освітній процес для них цікавіший.

Наталія Василівна протягом роботи в університеті викладала близько 50 різних дисциплін. На сьогодні її предмети сприймаються студентами приблизно однаково, тому що вони споріднені, базуються на інтерактивних освітніх технологіях. Ці дисципліни цікаві, творчі, не мають чіткої конкретики, тому студенти мають простір для імпровізації.

Рекомендації, як отримати «відмінно» у Наталії Байдюк:

  1. Ходити на заняття. Якщо з поважних причин не вийшло відвідувати пари, то потрібно виконувати всі практичні завдання.
  2. Підходити до виконання завдань творчо.

«Найбільше я ціную креативні ідеї, індивідуальну роботу і проєктний підхід. Навіть якщо студент виконав не всі завдання, але ті, що реалізовані, відрізняються нестандартним підходом, цікавою ідеєю, креативністю, мають родзинку, то я можу поставити високий бал — і студент успішно складе залік».

Обережно! Загалом Наталію Василівну нічого не дратує у студентах. Хіба що… масові запізнення.

«Перша пара, всі без кінця запізнюються, увага зосереджена не на матеріалі, а на дверях, які постійно відчиняються, на студентах, що пояснюють причину запізнення. Мої заняття проходять за принципом «відкритих дверей», але такі запізнення заважають нормально проводити лекції і семінари, це розбалансовує. Більше нічого не злить, насправді я дуже люблю своїх студентів навіть тоді, коли вони цього не помічають».

Побажання від викладачки:

«Бажаю успішно скласти сесію. Пам’ятайте, що вчителі надзвичайно важливі для нашого суспільства. Навчайтеся заради майбутнього!»