bgb
 
 
 
 
 

Сесія у розпалі, нервова система студентів – на межі зриву, а викладачі продовжують незворушно гнути свою лінію, вимагаючи від них якісних знань і виконання навчальних програм.

Ми вирішили допомогти студентам Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, тому поспілкувалися з різними викладачами на тему сесії. Науковці дали рекомендації щодо відмінного складання їхніх дисциплін, розповіли, що їх дратує у студентах, а що, навпаки, дуже подобається. Щоб отримати цінні знання, які безперечно допоможуть пройти випробування під назвою «сесія» без нервів і перескладань, отримати шматочок позитиву у вигляді щирих побажань від викладачів, — читайте матеріали нової рубрики ЧНУ «Готуємося до сесії: як отримати відмінно».

Свої «секрети» розкриває викладач ННІ інформаційних та освітніх технологій, кандидат фізико-математичних наук, доцент Володимир Атамась. За словами науковця, інколи і колеги, і студенти називають його «суворим».

Володимир Васильович викладає математичні дисципліни. На його думку, найскладніша з них — «Дискретна математика», тому що вона не схожа на звичний шкільний предмет, це «справжня математика»:

«Тому сучасним студентам важкувато, адже ця дисципліна потребує хорошої пам’яті, вміння робити доведення тощо»

Як успішно скласти залік чи іспит у Володимира Атамася:

1.  Викличте симпатію у викладача. Як це зробити? Найкращий варіант — переконати його, що студент любить дисципліну так само як і сам викладач. У який спосіб переконати? Звичайно, потрібно ставити запитання: чим більше, тим краще.

«По-перше, ви дійсно замислюєтеся над суттю предмета, якщо у вас виникають питання. По-друге, отримавши відповідь, ви розширюєте свій кругозір. Бути допитливим дуже важливо — особливо в математиці. От наприклад взяти цю дискретну математику. Усі щось не знають, чого тут соромитися. Запитуйте — тоді і в матеріалі розбиратиметеся, і викладачу запам’ятаєтеся з позитивного боку.»

Обережно! Володимиру Васильовичу не подобається безініціативність і небажання навчатися.

«Пишемо самостійну, на ній можна й у викладача щось запитати, і конспектом користуватися. А студент нічого не робить, сидить грається... З таким відношенням, як тут гарну оцінку поставити? Загалом рівень математичних  знань упав, зараз більшість процесів автоматизовані, розвиток технологій вбиває пам’ять й уміння мислити. Тут старатися потрібно, а не гратися»

Побажання студентам від викладача:

«Якщо будете старатися, то ми знайдемо спосіб поставити вам хорошу оцінку. Старання завжди дадуть результат!»


 
Ми використовуємо cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід на нашому сайті. Файли cookie дозволяють нам аналізувати трафік та покращувати наш контент.