bgb
 
 
 
 
 

Сесія у розпалі, нервова система студентів – на межі зриву, а викладачі продовжують незворушно гнути свою лінію, вимагаючи від них якісних знань і виконання навчальних програм.

Ми вирішили допомогти студентам Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, тому поспілкувалися з різними викладачами на тему сесії. Науковці дали рекомендації щодо відмінного складання їхніх дисциплін, розповіли, що їх дратує у студентах, а що, навпаки, дуже подобається. Щоб отримати цінні знання, які безперечно допоможуть пройти випробування під назвою «сесія» без нервів і перескладань, отримати шматочок позитиву у вигляді щирих побажань від викладачів, — читайте матеріали нової рубрики ЧНУ «Готуємося до сесії: як отримати відмінно».

Свої «секрети» розкриває викладач ННІ інформаційних та освітніх технологій, кандидат фізико-математичних наук, доцент Володимир Атамась. За словами науковця, інколи і колеги, і студенти називають його «суворим».

Володимир Васильович викладає математичні дисципліни. На його думку, найскладніша з них — «Дискретна математика», тому що вона не схожа на звичний шкільний предмет, це «справжня математика»:

«Тому сучасним студентам важкувато, адже ця дисципліна потребує хорошої пам’яті, вміння робити доведення тощо»

Як успішно скласти залік чи іспит у Володимира Атамася:

1.  Викличте симпатію у викладача. Як це зробити? Найкращий варіант — переконати його, що студент любить дисципліну так само як і сам викладач. У який спосіб переконати? Звичайно, потрібно ставити запитання: чим більше, тим краще.

«По-перше, ви дійсно замислюєтеся над суттю предмета, якщо у вас виникають питання. По-друге, отримавши відповідь, ви розширюєте свій кругозір. Бути допитливим дуже важливо — особливо в математиці. От наприклад взяти цю дискретну математику. Усі щось не знають, чого тут соромитися. Запитуйте — тоді і в матеріалі розбиратиметеся, і викладачу запам’ятаєтеся з позитивного боку.»

Обережно! Володимиру Васильовичу не подобається безініціативність і небажання навчатися.

«Пишемо самостійну, на ній можна й у викладача щось запитати, і конспектом користуватися. А студент нічого не робить, сидить грається... З таким відношенням, як тут гарну оцінку поставити? Загалом рівень математичних  знань упав, зараз більшість процесів автоматизовані, розвиток технологій вбиває пам’ять й уміння мислити. Тут старатися потрібно, а не гратися»

Побажання студентам від викладача:

«Якщо будете старатися, то ми знайдемо спосіб поставити вам хорошу оцінку. Старання завжди дадуть результат!»