bgb
 
 
 
 
 

«Розвиток позитивного іміджу закладу вищої освіти: інформаційний складник» — за такою темою проведено навчання для працівників Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, відповідальних за корпоративні сайти і соціальні мережі.

Його мета — скоординувати діяльність та напрацювати спільну політику в медіапросторі. Адже медійна грамотність та вміння представити себе, відстояти свої цінності — неодмінна складова корпоративної етики та культури у нинішні часи.

— Усі присутні виконують надзвичайно важливу місію у розвитку нашого університету. Ви адмініструєте інформаційні ресурси підрозділів ЧНУ. Ми прагнемо організувати діяльність в інформаційному середовищі так, щоб вона працювала на позитивний імідж університету і кожного його підрозділу, — розпочала лекцію Галина Гаврилюк, проректорка університету.

За її словами, у Стратегії розвитку Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького на період 2021—2026 років зазначені завдання з удосконалення іміджевої політики університету. Лекторка розповіла, як працює вся університетська спільнота для виконання цього завдання. 

Університет послідовно проводить інформаційну політику та шукає шляхи її вдосконалення. Це є складовою успішної діяльності закладу, його рейтинговості та стабільності. Учасники заняття проаналізували та систематизували свої знання щодо формування іміджу ЧНУ імені Богдана Хмельницького.

Вони також отримали рекомендації щодо ефективності PR- комунікацій від начальниці відділу інформації та зв'язків з громадськістю Сніжани Лисенко-Заїки.

Присутні мали змогу обмінятися думками та отримати відповіді на запитання. Надалі ці знання вони будуть використовувати у повсякденній роботі.

Пресслужба Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького


 
Ми використовуємо cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід на нашому сайті. Файли cookie дозволяють нам аналізувати трафік та покращувати наш контент.