«Розвиток позитивного іміджу закладу вищої освіти: інформаційний складник» — за такою темою проведено навчання для працівників Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, відповідальних за корпоративні сайти і соціальні мережі.

Його мета — скоординувати діяльність та напрацювати спільну політику в медіапросторі. Адже медійна грамотність та вміння представити себе, відстояти свої цінності — неодмінна складова корпоративної етики та культури у нинішні часи.

— Усі присутні виконують надзвичайно важливу місію у розвитку нашого університету. Ви адмініструєте інформаційні ресурси підрозділів ЧНУ. Ми прагнемо організувати діяльність в інформаційному середовищі так, щоб вона працювала на позитивний імідж університету і кожного його підрозділу, — розпочала лекцію Галина Гаврилюк, проректорка університету.

За її словами, у Стратегії розвитку Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького на період 2021—2026 років зазначені завдання з удосконалення іміджевої політики університету. Лекторка розповіла, як працює вся університетська спільнота для виконання цього завдання. 

Університет послідовно проводить інформаційну політику та шукає шляхи її вдосконалення. Це є складовою успішної діяльності закладу, його рейтинговості та стабільності. Учасники заняття проаналізували та систематизували свої знання щодо формування іміджу ЧНУ імені Богдана Хмельницького.

Вони також отримали рекомендації щодо ефективності PR- комунікацій від начальниці відділу інформації та зв'язків з громадськістю Сніжани Лисенко-Заїки.

Присутні мали змогу обмінятися думками та отримати відповіді на запитання. Надалі ці знання вони будуть використовувати у повсякденній роботі.

Пресслужба Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького