bgb
 
 
 
 
 

У навчально-науковому інституті педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва відбувся трьохденний Міжнародний семінар-тренінг для студентів та викладачів «Виховання характеру особистості дитини». Ініціаторами проведення заходу стали викладачі кафедри дошкільної освіти.

Спікером семінару-тренінгу був представник міжнародної організації з Америки, координатор міжнародних проектів Чарльз Ландрет. Під час семінару він поділився власним досвідом роботи з дітьми. Також Чарльз Ландрет розповів про результати дослідження поведінки дітей різного віку, які були проведені Ліндою Елбрук Ландрет, директором приватного закладу дошкільної освіти, яка працює за методикою М. Монтесорі в місті Даласі (штат Техас, США).

Про виховання характеру особистості дитини говорили під час першого дня семінару-тренінгу. Гість університету поділився досвідом виховання дітей у США, окреслив періоди розвитку людини, розповів про особливості розвитку характеру дитини та звернув увагу на виховання основних загальнолюдських цінностей: чесності, надійності, поваги, відповідальності, сміливості, турботливості, справедливості. Під час семінару-тренінгу були розглянуті такі загальнолюдські риси характеру, як відповідальність та надійність. Відтак, викладачі та студенти вступали в дискусії стосовно трактувань цих понять та обговорювали важливість формування відповідальності та надійності у дітей дошкільного віку.

Під час другого дня тренінгу студенти та викладачі говорили про загальнолюдські проблеми добра та зла, правди та брехні, крадіжки та обману. Учасники розглянули принципи виховання чесності у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, розкрили зміст «золотого правила» виховання характеру.

На заключному занятті семінару Чарльз Ландрет ділився особистими прикладами заохочення дітей до виконання різних видів діяльності. Він розповів про особливості формування характеру та переваги виходу людини із «зони власного комфорту» для особистісного зростання, а також продемонстрував на практиці важливість встановлення справедливості між дітьми під час педагогічної діяльності.

Слухачі семінару-тренінгу отримали низку корисних порад щодо формування у дітей загальнолюдських цінностей. Окрім цього, науковці прийняли у подарунок книгу Лінди Ландрет «Правильне виховання характеру дітей», посібник для дітей Ф. Армор та І. Сіданіч «Уроки виховання характеру». Після завершення навчання учасники отримали сертифікати міжнародного зразка про проходження 10-годинного семінару-тренінгу «Виховання характеру особистості дитини».

Викладачі кафедри дошкільної освіти висловлюють подяку Ользі Щербаковій, яка допомагала долати учасникам семінару мовний бар’єр.

ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва