bgb
 
 
 
 
 

За результатами підсумків ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів — членів Малої академії наук України у 2022 році у секції «Журналістика» друге місце виборов одинадцятикласник Богдан Манько, науковим дослідженням якого керувала доцентка Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко.

Богдан — учень Кам’янської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №2. Науковий пошук юного дослідника  на тему «Інтерв’ю з успішними особистостями як складник відеоконтенту ютуб-каналів» у школі координувала вчителька української мови Ольга Романенко.

— Актуальність теми роботи зумовлена вивченням «success stories» та дослідження специфічних жанрових особливостей відеоінтерв’ю з успішними особистостями, — зазначила Тетяна Бондаренко, — тому ми поставили за мету дослідити тематичний сегмент відеоінтерв’ю, його мікрожанрові характеристики та конститутивні ознаки. Богдан блискуче впорався із завданнями великою мірою і завдяки особистій зацікавленості у темі та небайдужості до сфери журналістики. Ми раді були б бачити  цього учня серед студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій.

Хлопець проявив старанність та наполегливість у процесі виконання роботи: було проаналізовано 40 відеоінтерв’ю, що опубліковані на різних ютуб-каналах, визначено основні мікрожанрові моделі.

У ході з’ясування питання про «success stories» як складника медійного контенту зроблено висновок, що жанр історії запотребуваний у багатьох сферах медіакультури. Поєднання різних прийомів приводить до появи нових жанрів та форматів відеоінтерв'ю, що спонукає до подальшого та глибшого дослідження будь-якого з векторів, котрі позитивно впливають на психологічний клімат у суспільстві. Отже, гіпержанр відеоінтерв’ю є логічним складником конструктивної журналістики, що з огляду на складне соціально-психологічне тло, запотребувана в суспільстві.

Кафедра журналістики, реклами та  PR-технологій