bgb
 
 
 
 
 

Вебінар для майбутніх медійників Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького про основи роботи з відкритими даними провела журналістка «Слідство.Інфо» Яніна Корнієнко.

Зустріч організувала кафедра журналістики, реклами та PR-технологій. На заході були присутні студенти та викладачі як в онлайн, так і в офлайн форматі.

Яніна Корнієнко розповіла, з чого потрібно починати роботу, де шукати теми для розслідувань, які бувають види запитів. Спікерка поділилася як приватними, так і державними сервісами, які використовують журналісти-розслідувачі:

— Єдиний державний реєстр — це база, яку важливо знати, проте тільки з його допомогою розслідування не зробити.

На прикладах матеріалів «Слідство.Інфо» показала покрокову інструкцію роботи з різними базами даних та розповіла, в яких випадках краще використовувати той чи той ресурс.

Студентка 4-Ж курсу Анастасія Столбова поділилася враженнями від зустрічі:

— Вебінар був не тільки цікавим, але й корисним, адже бази даних є надійним джерелом пошуку інформації не лише для розслідувань.

Майбутня медійниця додала, що надалі буде прислухатися до порад і використовувати ресурси, про які дізналася.

Для закріплення теоретичних знань журналістка-розслідувачка запропонувала студентам виконати практичні завдання, використовуючи різні інструменти для пошуку необхідної інформації.

— Під час підготовки студентів важливо робити акцент на практичній частині. Журналісти-фахівці мають дуже професійно вміти користуватися інструментарієм баз даних та постійно покращувати ці навички» — зазначив викладач кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Богдан Калініченко.

Більше дивіться у відео від Студентського телебачення:

Автор: Ольга Ярмолич, студентка 2-Ж курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій

Фото: Мішель Іванова, студентка 4-Ж курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій


 
Ми використовуємо cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід на нашому сайті. Файли cookie дозволяють нам аналізувати трафік та покращувати наш контент.