Налаштування доступності

bgb
 
 
 
 

До Дня працівника освіти Інжинірингова школа «Ноосфера» спільно з ННІ інформаційних та освітніх технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького організували креативний захід — DigitalChalk Ideathon.

Захід відкрила Марина Лещенко, керівниця Інжинірингової школи «Ноосфера» у м. Черкаси. З вітальним словом до учасників звернулася Анна Ткаченко, директорка ННІ інформаційних та освітніх технологій.

Протягом ідеатону менторську підтримку командам надавала Дар’я Тінькова, старша викладачка кафедра автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій.

У події взяли участь майбутні вчителі математики, фізики, інформатики та цифрових технологій з трьох закладів вищої освіти України: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, Центральноукраїнського державного університету імені В. Винниченка, Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка.

У змаганні було представлено шість команд, серед яких:

— команда 2 курсу спеціальності «Середня освіта (Інформатика)»,

— команда 4 курсу спеціальності «Середня освіта (Інформатика)»,

— команда 2 курсу спеціальності «Середня освіта (Математика)»,

— команда 3 курсу спеціальності «Середня освіта (Фізика)»,

 команда 3 курсу спеціальності «Цифрові технології»,

— команда 3 курсу спеціальності «Середня освіта (Математика, Інформатика)».

Ідеї учасників оцінювало журі у складі: Яна Черненко, учителька інформатики Черкаського фізико-математичного ліцею; Юлія Рудніцька, учителька математики та інформатики Смілянського мистецького ліцею «Успіх»;
Оксана Коваленко, директорка Черкаської спеціалізованої школи №33 ім. Василя Симоненка.

Учасники працювали над створенням сучасних ідей для розвитку цифрової освіти, інтегрували міждисциплінарні підходи та ділилися баченням інноваційних рішень для вчительської спільноти.

За результатами оцінювання переможцями стали студенти 4 курсу спеціальності «Середня освіта (Інформатика)» ЧНУ.

DigitalChalk Ideathon став майданчиком для обміну досвідом, натхнення і командної творчості, а також підкреслив важливість підготовки нової генерації педагогів, здатних формувати цифрове майбутнє української освіти.

ННІ інформаційних та освітніх технологій