bgb
 
 
 
 
 

25 жовтня в Україні відзначається професійне свято фахівців з маркетингу. Протягом тижня кафедра підприємництва і маркетингу відзначала це свято низкою заходів.

Так, 22 жовтня для студентів освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр» було проведено лекцію на тему «Відповідальний маркетинг без харчових ілюзій». Спікерами були спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області Тетяна Гвоздецька та Юлія Огородник. Захід був націлений на розкриття теми відповідального підходу до маркетингу харчових продуктів, з акцентом на чесність у рекламі та запобігання створенню хибних уявлень серед споживачів. Студенти мали можливість дізнатися більше про законодавчі аспекти, що регулюють рекламування харчових продуктів, та почути практичні кейси від фахівців, які щодня працюють у цій сфері. Проєкт спрямований на поглиблення знань з дисциплін «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Маркетинг інновацій».

24 жовтня викладачі кафедри підприємництва і маркетингу ЧНУ приєдналися до онлайн конференції «Сучасний світ маркетологів»,  організовану Полтавським державним аграрним університетом. Маркетологи-практики ділилися досвідом, інноваційними кейсами та розповідали про сучасні тенденції у сфері маркетингу.

Неабияке зацікавлення студентів викликали гостьові лекції, які провели 25 жовтня фахівці-практики у сфері маркетингу. Директорка з управляння персоналом ПАП «Украгропродсервіс», експертка з управління людським капіталом Ксенія Рева прочитала лекцію «Маркетинг особистості та ефективні комунікації»

Максим Шматок, начальник відділу інтернет-маркетингу ТОВ «ВП» Полісан», виступив з актуальною темою «Управління брендами на підприємствах малого бізнесу». Лектори надзвичайно цікаво розкрили практичні аспекти тем, надали фахові коментарі та поділились своїм досвідом зі студентами.

Студенти-маркетологи також  проводили маркетологічне дослідження, в ході якого дізнавалися у студентів та викладачів ННІ економіки і права, що їм відомо про маркетинг та чи знають вони останні тенденції у сфері маркетингу.

І на завершення Дня маркетолога відбулося нагородження переможців та учасників конкурсу на найкращий логотип новоствореної кафедри підприємництва і маркетингу. Захід відбувся в теплій та дружній атмосфері колективу кафедри та студентства.

ННІ економіки і права