Міжнародний день перекладу 30 вересня відзначили в ННІ іноземних мов Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.
Налаштування доступності
Міжнародний день перекладу 30 вересня відзначили в ННІ іноземних мов Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.
Зібрані колективом Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького кошти на підтримку захисників України працюють на перемогу.
У знаковий для українців день, коли відзначають Свято Покрови Божої Матері, День українського козацтва та День захисників і захисниць України, в Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького відбулося відкриття розширеної фотовиставки «Вони захищають Україну».
Бізнес‐проєкт спортсмена‐ветерана, студента Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Вадима Мазніченка став одним із сотні переможців конкурсу «Варто РОБИти СВОЄ 2.0».
03.09.2025 Організовано Вибір дисциплін на 2025/2026 навчальний рік у Кабінеті студента для вибору дисциплін
У Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького майбутні історики та викладачі ННІ міжнародних відносин історії і філософії мали нагоду поспілкуватися з військовослужбовцем 12-ї бригади спецпризначення «Азов», сержантом, випускником Олександром Кузьменком.
Міжнародній інноваційній програмі DLL (вчимося навчати німецької), яка реалізовується на кафедрі німецької філології ННІ іноземних мов Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, — 10 років.
Погляньмо на Черкаський національний універистет університет імені Богдана Хмельницького очима першокурсників.
ННІ природничих та аграрних наук Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького продовжує розширювати коло співпраці з агарними підприємствами різної спеціалізації.
Конференція студентів — це завжди знакова подія для університетської спільноти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Цьогоріч студентство зібралося, аби підсумувати роботу, ухвалити важливі рішення та визначити подальші кроки для розвитку студентського середовища.