bgb
 
 
 

Учасники міжнародного проєкту Erasmus+ KA2 «Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови на шляху України до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції / MultiEd» продовжують знайомити українських освітян з результатами проєкту.

Так, 20 жовтня 2023 року у рамках низки дисемінаційних заходів члени черкаської команди провели два воркшопи, на яких поділилися свої досвідом викладання нових дисциплін, розроблених у рамках проєкту. Професорка Олена Вовк і старша викладачка Вікторія Токарчук провели воркшоп на тему «Навчання академічного письма із  астосуванням CLIL методології у ЗВО».

Вікторія Токарчук познайомила учасників воркшопу з особливостями застосування CLIL методології при навчанні академічного письма студентів-бакалаврів. Значну увагу, зокрема, було приділено принципам розробки навчальних матеріалів з академічного письма. Наведені спікеркою приклади  вправ та інтерактивні завдання   залучили слухачів до дискусії. Олена Вовк поділилася своїм досвідом викладання академічного письма студентам магістратури та привернула увагу учасників воркшопу до способів організації навчальних матеріалів та етапів навчання.

Викладачка Віталіна Білецька запропонувала слухачам долучитися до роботи воркшопа на тему «Підручник з  інфомедіаграмотності та критичного мислення: структура та рекомендації для ефективного використання».

Учасники заняття дізналися про структуру, теми підручника, про цілі й принципи, якими послуговувалися розробники у процесі створення підручника, про залучені під час роботи ресурси. Освітяни також дізналися про особливості технічного оформлення посилань (гіперпосилань та кьюаркодів) на інтерактивні завдання. Викладачка супроводжувала основні положення прикладами завдань.

Висока відвідуваність занять та активність їхніх учасників свідчить про зацікавленість українських освітян у методології CLIL як інструментові поширення багатомовності в Україні та інтеграції країни до європейського освітнього простору.

ННІ іноземних мов