Вебінар з оформлення силабусів навчальних дисциплін у межах міжнародного проєкту Еразмус+ KA2 MultiEd відбувся 18 лютого 2021 року.

Учасники проєкту мали чудову нагоду заслухати європейських колег з Астонського університету (Британія), Тартуського університету (Естонія) та Гейдельберзького університету (Німеччина). 

ЧНУ на вебінарі представляли Олена Радченко, Світлана Жаботинська, Олена Вовк, Лариса Пашіс, Вікторія Токарчук, Світлана Лєвочкіна, Дмитро Павкін та Олена Кресан. 

Від Астонського університету своїм досвідом з укладання й оформлення силабусів ділилися доктори наук Елізабет Віландер та Сюзан Гартон, які ознайомили українських колег зі структурними та змістовими особливостями робочих програм у своєму навчальному закладі.

Досвід британських колег є надзвичайно цінним, оскільки надає можливість передбачити й уникнути можливих труднощів під час упровадження CLIL методології в українську систему середньої та вищої освіти.

Директор Нарвського коледжу Тартуського університету Крістіна Каллас розповіла про вимоги до оформлення силабусів у своєму навчальному закладі. З боку українських колег виникло чимало запитань як стосовно структури й технічного оформлення програм, так і стосовно їх використання у навчальному процесі як беззаперечних «помічників» студентам у навчальному процесі, особливо в умовах дистанційного та змішаного навчання. На всі запитання прозвучали вичерпні компетентні відповіді.

Жваву дискусію викликала доповідь доктора наук Ютти Римарчик про особливості укладання робочих програм та навчання майбутніх педагогічних працівників у Німеччині. Як виявилося, у роботі українських й німецьких колег є не лише відмінності, а й чимало спільного в організації навчального процесу.

Отримані з «перших рук» знання від європейських колег про закономірності укладання силабусів навчальних дисциплін неодмінно стануть орієнтиром викладачам ЧНУ у ході розробки й оформлення власних програм.