bgb
bgb
 
 
 

 

 

Оголошено конкурс на обрання слогану для майбутнього бренду Черкащини, адже слоган — це інструмент, який допомагає в ідентифікації та розпізнаванні сутності регіону. Територіальний бренд — це бренд країни, міста, регіону, що є важливим чинником просування території.

Основні критерії до слогану:

  • слоган має передавати харизму Черкащини, розкривати її невідомі, цікаві й оригінальні сторони; легко запам'ятовуватися;
  • короткий, не більше 4-х слів (сполучники рахуються за слова)
    українською мовою (бажано переклад англійською мовою)
  • характеризує регіон
  • передає харизму Черкащини та розкриває її невідомі, цікаві, оригінальні сторони
  • легко запам’ятовується
  • продовжує речення: «‎Черкащина це…»
  • основний меседж слогану націлений на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули

Збір ідей триватиме з 20.11.2019 до 06.12.2019.

За найкращий слоган переможець конкурсу отримає туристичне спорядження (палатка, карімат, спальний мішок, рюкзак).

Для участі у конкурсі необхідно надіслати лист в форматі Word, в якому:

  • написати свій варіант слогану, відповідно до критеріїв, що зазначені вище;
  • коротко описати та пояснити свою ідею слогану (не більше ста слів);
  • вказати свій контактний номер телефону;

Свої пропозиції та ідеї надсилайте: 

на електронну скриньку: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. вказавши в темі листа «‎Слоган Черкащини», а також своє ім’я та прізвище.

АБО

на адресу: Департамент регіонального розвитку Черкаської облдержадміністрації, бульвар Шевченка, 185, індекс: 18000. В полі відправника обов’язково вказати своє ім’я та прізвище.

Приклади слоганів:
Нью Йорк – Я люблю Нью Йорк/I Love New York
Берлін – живи/будь Берліном/Be Berlin

Переможець конкурсу обиратиметься в два етапи.

1-й етап – до 16.12.2019 конкурсною комісією буде оголошено три слогани, які стали фіналістами конкурсу. Цей перелік слоганів буде опубліковано на сторінці Черкащина Туристична у Фейсбуці та на сайтах Черкаської облдержадміністрації та Черкащина туристична.

2-й етап – до 28.12.2012 проведення публічних консультацій Інститутом Республіка щодо обрання кращого слогану для бренду Черкащини. Переможця, за результатами консультацій, буде оголошено 20 січня 2020 року.

Слоган, який переможе під час публічних консультації буде взятий конкурсною комісією за основу.

Департамент регіонального розвитку Черкаської ОДА