Центр аналітичних досліджень «Прагма» зареєстрував знак для товарів і послуг. Про це йдеться у висновку ДП «Український інститут інтелектуальної власності» від 06.02.2020.

Реєстрація бренду «Прагма» стала наступним кроком у розвитку Центру.

Центр аналітичних досліджень «Прагма» був створений рішенням вченої ради Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького від 28.03.2017. Проєкт мав на меті використання творчого та наукового потенціалу науковців ЧНУ для суспільно корисних цілей та для розвитку закладу вищої освіти.

Серед експертів центру — науковці, працівники ЧНУ ім.Б.Хмельницького, які мають досвід аналітичної, політтехнологічної діяльності, напрацювання в галузях соціології, політології та державного управління, екології, економіки, психології та інших сферах суспільного життя. Очолив Центр аналітичних досліджень ініціатор його створення — ректор університету Олександр Черевко.

За 2 роки діяльності соціологами та експертами Центру проведено 25 соціологічних досліджень та фокус-груп, із них 1 — з питань екологічної безпеки, 9 — із соціально-економічних питань та 15 — із соціально-політичних питань.

Центр має досвід проведення соціологічних досліджень як у межах всієї Черкаської області, так і в межах адміністративних одиниць та окремих ТВО.

Із реєстрацією знаку товарів та послуг центр отримає новий імпульс для розвитку.

Довідково:
Центр аналітичних досліджень «Прагма» Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького надає такі послуги:

 — комплексне дослідження соціальних структур, інститутів, соціальних явищ, процесів та ін.;

— дослідження соціальної структури і створення соціокарт на основі основних показників:

– соціально-економічний статус,

політичні орієнтації,

      – етногенез,

      – екологічна безпека,

      – релігійні, культурні та інші особливості та ін.;

— аналіз соціальної напруженості та конфліктного потенціалу різних груп населення (залежно від роду діяльності, соціального статусу, місця проживання тощо);

— дослідження кон’юнктури ринку та споживацьких орієнтацій населення (у т.ч. залежно від соціально-економічного статусу, соціально-демографічних ознак тощо);

— соціологічний супровід виборчої кампанії в органи місцевого самоврядування;

— соціологічний супровід виборчої кампанії політичної партії до всіх рівнів органів влади;

— визначення політичного потенціалу окремих соціальних груп населення і прогнозування їх політичної поведінки;

— визначення ефективності політичної реклами. Аналіз впливу ЗМІ на формування політичних уподобань населення;

— формування рейтингів у політичній сфері: діячів, партій, громадських організацій.

 

Пресслужба Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького