Опубліковано рейтинг закладів вищої освіти України, найпопулярніших серед українських вступників. Цьогоріч Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького піднявся на 5 позицій і став 43-м в Україні та першим в на Черкащині.
Налаштування доступності
Опубліковано рейтинг закладів вищої освіти України, найпопулярніших серед українських вступників. Цьогоріч Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького піднявся на 5 позицій і став 43-м в Україні та першим в на Черкащині.
Щороку для студентського активу Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького проводяться виїзні заходи із командотворення або ж, як звикли говорити студенти, «тимбілдингу».
Учасники вокальної студії «Voices» Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького вибороли І місце у відкритому патріотичному фестивалі-конкурсі «Народ-герой героїв появляє», який проходив з 1 червня по 24 серпня 2022 року.
Кафедра математики та методики навчання математики Черкаського національного уінверситету імені Богдана Хмельницького запрошує на Всеукраїнський вебінар «Групи загальних результатів (ГЗР) та як їх контролювати в навчанні математики в 5 класах НУШ».
Священник, що побував у самому пеклі. Саме так можна схарактеризувати настоятеля черкаського храму Святих Рівноапостольних Кирила і Мефодія Ігоря Шемякова. Уродженець і житель Донбасу, росіянин по батькові та водночас священник і військовий капелан Православної церкви України виховник національної скаутської організації «Пласт», — усе це про нього.
Студенти ННІ міжнародних відносин, історії і філософії Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького створили відеозвернення до міжнародних організацій для звільнення полонених захисників України полку «Азов», зокрема і студентів та випускників університету.
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького запрошує першокурсників та їхніх батьків на збори.
Студентки Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького спеціальності «Журналістика», освітньої програми «Реклама та PR у медіагалузі», а також ОП «Медіакомунікації» стали переможницями проєкту «Scholarship» від «SEOquick». Учасники повинні були написати дослідження на тему інтернет-реклами (маркетингу).