bgb
 
 
 
 
 

Перший тренінг з інфомедійної грамотності в умовах війни провели  голова «Клубу медіаграмотності» в Черкасах, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко та старша викладачка кафедри Світлана Коваль в Черкаському національному університеті Богдана Хмельницького.

Захід відбувся 6 лютого в межах проєкту «Зміцнення правдивості, прозорості та демократії для протидії дезінформації», що втілює ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки уряду Канади.

— Сьогодні ми провели перший тренінг у межах регіонального Клубу медіаграмотності, це був чудовий старт. Учасники активно долучалися до обговорень, аналізували інформацію та вчилися розпізнавати маніпуляції. Медійна грамотність — це навичка, яка допомагає критично мислити та ухвалювати зважені рішення в інформаційному просторі. Ми раді, що цей проєкт розпочався, і сподіваємося, що він стане важливим кроком до свідомого споживання інформації в нашому регіоні, — зазначила Тетяна Бондаренко.

Учасниками тренінгу стали викладачі восьми кафедр Черкаського національного та студенти старших курсів. Тренери ознайомили присутніх із поняттям медіаграмотності, навчили розрізняти факти й судження, розпізнавати контент, створений штучним інтелектом, види маніпуляцій у медіа, типи фейків, а також дали поради, як верифікувати дані. Тренери працювали з аудиторією в інтерактивному форматі, виконали низку практичних вправ.

Своїми враженнями поділилась учасниця тренінгу, завідувачка кафедри методики навчання, стилістики і культури української мови Вікторія Руденко: 

— Бути медіаграмотними, критично мислити нині надзвичайно важливо не тільки для фахівців, які працюють у галузі журналістики, а й для пересічних українців. Як виявилося, ми багато чого не знали. Тому цей тренінг не тільки цікавий, а й корисний, повчальний та актуальний. Я бажаю нашим колегам успіхів у цій роботі й, звичайно, нових звершень.

 

 

Пресслужба кафедри журналістики, реклами та PR-технологій